دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از آنکه عنوان شد فرشید سمیعی در نامه‌ای خطاب به کوین یامگاد درباره حق و حقوق او مطالبی عنوان کرده که باعث رنجش خاطر این بازیکن شده جمعی از پیشکسوتان در مصاحبه با رسانه‌ها نسبت به این موضوع انتقاد کردند بعد از آنکه عنوان شد فرشید سمیعی در نامه‌ای خطاب به کوین یامگاد درباره حق و حقوق او مطالبی عنوان کرده که باعث رنجش خاطر این بازیکن شده جمعی از پیشکسوتان در مصاحبه با رسانه‌ها نسبت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان در یادداشتی در ستون «گفت و شنود» خود به مسعود پزشکیان حمله کرد. روزنامه کیهان در یادداشتی در ستون «گفت و شنود» خود به مسعود پزشکیان حمله کرد. این روزنامه در این ستون ویژه خود نوشت: گفت: مدعیان اصلاحات برای دولت سوم روحانی که دنبال تشکیل آن هستند چه برنامه‌ای دارند؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی لاریجانی خطاب به مردم ایران نوشت: اگر خدایی ناکرده رای ندادن‌ها شرایط را به سمت یک دیکتاتوری ببرد خسارت بسیار بزرگی است. یک انتخابات پرفروغ، یک سرمایه ملی در کشور است و این مسئله در مراودات بین‌المللی لحاظ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینطور که به نظر می‌رسد مهدی لیموچی وینگر ملی پوش آلومینیوم اراک در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار گرفته است. به نظر می‌رسد کار انتقال مهدی لیموچی وینگر ملی‌پوش آلومینیوم اراک به پرسپولیس تا حد زیادی پیش رفته است و احتمالاً می‌توان او را جز اولین خرید‌های سرخ‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی نامید. تلاش پرسپولیس برای به چنگ آوردن این بازیکن از حدود دو هفته پیش آغاز شد و سرخ‌ها مدتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه شنبه 12 تیر 1403 منتشر شد قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه شنبه 12 تیر 1403 منتشر شد به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت سکه و قیمت طلا امروز سه شنبه 12 تیر 1403 را در جدول زیر مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می‌توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با رازگشایی پلیس از جسد سوخته جوانی که در میان شعله‌های آتش یک ساختمان ویلایی کشف شد، این پرونده در حالی با دستورهای ویژه قضایی آغاز شده است که فرضیه جنایت خانوادگی در اولویت کنکاش های تخصصی قرار دارد. با رازگشایی پلیس از جسد سوخته جوانی که در میان شعله‌های آتش یک ساختمان ویلایی کشف شد، این پرونده در حالی با دستورهای ویژه قضایی آغاز شده است که فرضیه جنایت خانوادگی در اولویت کنکاش های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز (12 تیر) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ترکیه اعلام کرد: آنکارا مذاکرات برای میانجی‌گری و حل مناقشات بین سومالی و اتیوپی را آغاز کرده است. این بیانیه که پس از مذاکرات شفاف و دوستانه میان سه وزیرامور خارجه منتشر شد می تواند به حل اختلافات میان سومالی و اتیوپی در آینده منجر شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اینکه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باز هم روند مشارکت کاهشی بود و فقط 39/9 درصد از واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات شرکت کردند، نشان داد مردم این محدودسازی را قبول ندارند و آن را با حق انتخاب خود در تضاد می‌دانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی نوشت: نتایج دور اول انتخابات شکست کاملی بود که فراتر از برداشت‌های اولیه من بود. من گمان می‌کردم که با مشارکت 40درصدی نمی‌توان اصولگرایان حاکم را شکست داد، ولی اکنون معلوم شد که با همان 40درصد هم شکست خورده محسوب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جئونگ یونگ تاک، اقتصاددان اظهار کرد که محموله‌های خارج از کشور در نیمه دوم ادامه خواهند داشت، زیرا رونق جهانی پیرامون هوش مصنوعی به حمایت از تقاضا برای تراشه‌های کره جنوبی ادامه می‌دهد، به ویژه زمانی که شرکت اپل محصولات جدید را عرضه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ معاملات روز سه‌شنبه با سقف مقاومتی 2 میلیون و 100 هزار واحدی شاخص کل بورس و 22 هزار واحدی شاخص کل فرابورس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روند کاهشی مشارکت مردمی در انتخابات، سال‌هاست که ادامه دارد و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از کاهش تاکنون بی‌فایده بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در واکنش به رای دیوان عالی آمریکا درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: هیچ کسی در این کشور بالاتر از قانون نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیمی در خصوص عوامل ایجاد میخچه در پا گفت: استفاده از کفش های تنگ، نامناسب و غیراستاندارد یکی از عوامل مهم ایجاد میخچه است، علاوه بر این کفش هایی که کفه آنها ضخامت زیادی ندارد هم باعث ایجاد میخچه می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان پرشدگی سدهای کشور در هفته نخست تیر ماه امسال به 65 درصد رسیده بود که در هفته جاری با کاهش یک درصدی به 64 درصد رسید و نشان می‌دهد در روزهای گرم سال باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم.