دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان هنوز تصمیم نهایی خود برای پیوستن به دو تیم مطرح لیگ برتر را نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عراقچی نسبت به اظهارات سعید جلیلی درباره صدور قطعنامه علیه ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی رغم تحریم های غرب علیه روسیه، مسکو توانسته در معاملات تجاری خود با کشورهای دوست و همپیمانش 30.9 میلیارد دلار سود به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عراقچی نسبت به اظهارات سعید جلیلی درباره صدور قطعنامه علیه ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نظام حکمرانی کشور قطعاً پیامهای معنادار مردم را در کنش انتخاباتی آنان دریافته است سید محمد خاتمی در جمع مشاوران خود تصریح کرد:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از مسعود پزشکیان در میدان شوش تهران مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیش از 600 سیستانی در پی وقوع طوفان گردوخاک راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منطقه شدند، افزود: این افراد طی 24 ساعت گذشته در پی بیماری‌های چشمی، قلبی و تنفسی و همچنین سوانح جاده‌ای ناشی از کاهش دید خودروها راهی مراکز درمانی شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی زابل گفت: توفان و غبار در منطقه سیستان باعث مراجعه 620 بیمار متاثر از این پدیده به اورژانس‌های پیش بیمارستانی شد. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی زابل گفت: توفان و غبار در منطقه سیستان باعث مراجعه 620 بیمار متاثر از این پدیده به اورژانس‌های پیش بیمارستانی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد خلیلی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، 620 بیمار و مصدوم به اورژانس‌های پیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، اولنا زلنسکا، همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، ظاهراً یک بوگاتی توربیون سوپر اسپورت که به دلیل عملکرد و قیمت بالای خود معروف است، خریده است.

وب‌گاه گسترش

در این مطلب، با رصد دقیق بازار موبایل ایران، لیست قیمت گوشی های سامسونگ امروز 12 تیر 1403 را ارائه می‌کنیم. در ادامه به لیست قیمت گوشی های سامسونگ می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن با یک درام از جنگ جهانی دوم به کارگردانی استیو مک‌کویین کارش را شروع می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در محله یافت‌آباد، برای واحدی 53 متری، 1 سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ، 400 میلیون تومان رهن کامل و در محله اسفندیاری، برای واحدی 145 متری و 2 سال ساخت، دارای آسانسور و پارکینگ، یک میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: روز شنبه، 9 تیر ماه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن با شوکر به یک وکیل پایه یک دادگستری خانواده‌اش در تبریز به دلیل نصب پوستر پزشکیان بر روی خوردوی شخصی‌اش در مقابل خانواده‌اش حمله کردند. موضوعی که مسعود پزشکیان نیز در مناظره با سعید جلیلی به آن اشاره کرد و جلیلی تلویحا گفت با این رفتار‌ها مخالف است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در نامه چهارم خود به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، مجدداً آمادگی حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی برای پاسخ به ادعاهای سیاسی، دروغ‌های آماری و تحریف واقعیات در مناظره‌های انتخاباتی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین بهارلو وکیل علی بهادری جهرمی از ثبت شکایت علیه محسن برهانی به دلیل نشر اکاذیب و افترا به دستگاه قضایی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار روز سه‌شنبه با نوسان محدودی در منطقه معاملاتی روز دوشنبه فریز شد. قیمت دلار بعد از مناظره دیشب پزشکیان و جلیلی چند شد؟ قیمت دلار روز سه‌شنبه با نوسان محدودی در منطقه معاملاتی روز دوشنبه فریز شد. معامله‌گران، ثبات فعلی قیمت دلار را متاثر از ارزپاشی سیاست‌گذار می‌دانند و معتقدند افزایش تقاضا مانع برگشت قیمت این اسکناس به کریدور پایین‌تر شده است.