دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه مشرق نیوز

محافل سیاسی / رسانه‌ای غرب به موازات نگرانی از روند قدرتمند شدن ایران در منطقه، با حساسیت تمام انتخابات ایران را دنبال می‌کنند و امیدوارند که روند قدرت افزایی ایران در دوران شهید رئیسی تداوم پیدا نکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی لاریجانی «اگر خدایی ناکرده رای ندادن‌ها شرایط را به سمت یک دیکتاتوری ببرد خسارت بسیار بزرگی است. یک انتخابات پرفروغ، یک سرمایه ملی در کشور است و این مسئله در مراودات بین‌المللی لحاظ می‌شود. نکته مهم دیگر این است که خود نهاد انتخابات را نباید در کشور ضعیف کرد. اگر این نهاد انتخابات ضعیف شد، هم در داخل کشور مشکل‌ساز می‌شود و هم در خارج از کشور علی لاریجانی تاکید کرد: اگر خدایی ناکرده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت فوردموتور تمرکز خود را برای تولید کامیون‌های الکتریکی و شاسی‌بلندهای بزرگ‌تر، همراه با خودروهای برقی مقرون‌به‌صرفه و کوچک‌تر تیم اسکانک ورکس در کالیفرنیا تغییر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازداشت دو پسر به اتهام تعرض به یک دختر در خانه اجاره ای / داستان سرایی متهمان لو رفت روزنامه ایران نوشت: اوایل اردیبهشت دختر نوجوانی نزد پلیس رفت و از آزار و اذیت چند پسر جوان شکایت کرد. به دیدن یکی از دوستانم رفته بودم و زمانی که از خانه او بیرون آمدم به انتظار تاکسی ایستادم، اما در آنجا تاکسی گیرم نیامد. حتی درخواست خودروی اینترنتی دادم ولی بی‌فایده بود. 20 دقیقه‌ای منتظر ماندم ولی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن در کنار کاهش 20 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه شاهد خروج 330 میلیارد تومانی پول حقیقی از بازار سهام بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان که کشورش ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده گرفته است، در مصاحبه‌ای با شبکه خبری M1 گفت: اگر دونالد ترامپ در انتخابات پیش روی آمریکا پیروز شود، حداقل آتش بس در اوکراین برقرار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیغام اولیه بیرانوند به مدیران پرسپولیس این بوده که اگر 20 میلیارد تومان کمتر از60 میلیارد پیشنهاد تراکتور بگیرد حاضر است در پرسپولیس بماند اما با این خواسته او مخالفت شده است پیغام اولیه بیرانوند به مدیران پرسپولیس این بوده که اگر 20 میلیارد تومان کمتر از60 میلیارد پیشنهاد تراکتور بگیرد حاضر است در پرسپولیس بماند اما با این خواسته او مخالفت شده است علیرضا بیرانوند تقریبا در تمام دوران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیدار تیم های ملی فوتبال پرتغال و اسلوونی با برتری یاران کریستیانو رونالدو در ضربات پنالتی به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بسیاری از افراد به درستی می‌گویند که رییس‌جمهور اگر هم نتواند کاری کند، می‌تواند خرابکاری نماید. پس بهتر است کسی را انتخاب کنیم که خرابکاری نکند، یا آنکه حداقل خودش نمک بر زخم‌ها نپاشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های 15 ایستگاه سنجش فعال در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح سه‌شنبه دوازدهم تیرماه با میانگین 153 وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این بخش درباره ساعات سعد و نحس امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. برخی ایام و ساعات در سال در اقوال مختلفی به عنوان ایام نحس معرفی شده اند، در این ایام نباید تصمیماتی گرفت که به مسائل مهم زندگی مربوط می شوند. از این رو باید از ساعت سعد و ساعت نحس مانند زمان های قمر در عقرب اطلاع داشته باشیم. در ادامه این مطلب شما را با ساعات سعد و نحس آشنا می کنیم. سه‌شنبه 12 تیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سناتور ایالت رودآیلند در مصاحبه‌ای با شبکه WPRI که دوشنبه شب پخش شد، گفت که او نیز «مثل بسیاری دیگر از مردم» آمریکا از عملکرد بایدن در مناظره با رقیب جمهوریخواهش «بسیار وحشت‌زده» شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فوردموتور انتظار دارد یک خودروی برقی 30 هزار دلاری را روانه بازار کند که می‌تواند در حدود دو سال و نیم سودآور باشد، اما جزئیات بیش‌تری درباره این خودرو ارائه نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر با نگرشی روشن به انتخابات اخیر بنگریم، باید بپذیریم که دیگر نمی‌توان بی ضمان و پشتیبان، حرفهای دهان پرکن زد و آرای پرشمار و میلیونی را با تبلیغات و شعار و وعده از مردم گرفت. سطح و عمق آگاهی تغییر کرده و بر کیفیت آن بسیار افزوده شده است. اکنون در بزنگاه یک دوران جدید هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مادورو در سخنانی تلویزیونی اظهار کرد که گفت‌وگو با آمریکا یک مساله «فوری» است و موافقت کرد که این مذاکرات از روز چهارشنبه از سرگرفته شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار جهانی روند صعودی را تجربه کرد، ارزش هر اونس به 2,328 (دو هزار و سیصد و بیست و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.12 درصدی داشته است.