دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف با 3 میلیون و 383 هزار و 340 رای در انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم پس از مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در جایگاه سوم قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب به وقت محلی در سخنانی از کاخ سفید گفت: تصمیم دیوان عالی سابقه خطرناکی ایجاد کرده است و حاکمیت قانون را در کشور ما تهدید می‌کند و این امکان را برای هر رئیس جمهور آمریکا فراهم می‌کند تا قانون را نادیده بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آپارتمان اجاره ای در 5 منطقه میانی و جنوبی شهر تهران از «250 میلیون تومان پول پیش و 8.5 میلیون تومان اجاره بهای ماهانه» تا «بالای یک میلیارد تومان رهن کامل» وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کره شمالی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد: یک موشک بالستیک تاکتیکی جدید به نام «هواسونگفو -11 دا -4.5» آزمایش کرد که قابلیت حمل یک کلاهک جنگی بسیار سنگین دارد. هدف از این آزمایش بررسی ثبات پرواز و دقت این موشک بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از افرادی که در دور اول رای نداده بودند گفته‌اند که نه تنها در دور دوم رای خواهند داد بلکه دیگران را هم تشویق خواهند کرد که رای بدهند. در نقطه مقابل کمپین جلیلی که اکنون با ملحق شدن تیم‌های سایر نامزد‌های اصولگرا تقویت شده است، درصدد ترمیم تصویر نگران‌کننده شکل گرفته از اوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وبا را از جمله بیماری‌های اسهالی برشمرد که از گذشته تا به حال باعث ایجاد بسیاری از همه‌گیری‌های اسهالی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس تازه‌ترین آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر 1402) تا نهم تیرماه درصد پرشدگی سدهای مهم و بزرگ کشور به 64 درصد رسیده که با کاهش یک‌درصدی نسبت به هفته گذشته روبرو شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستور واریز علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد سرپرست دولت سیزدهم طی نامه‌ای خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور، در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دستور واریز مبالغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را صادر کرده است. سرپرست دولت سیزدهم طی نامه‌ای خطاب به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تهدید ارتش رژیم صهیونیستی، حمله به شرق خان یونس و دستور تخلیه بیمارستان اروپایی، فلسطینیان مجبور شدند تجهیزات این بیمارستان و بیماران، مجروحان و آوارگان را به بیمارستان ناصر منتقل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرور مواضع دو نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، می‌توان تا حدی حدس زد که چه سرنوشتی در انتظار واردات خودرو به‌ویژه کارکرده‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادرات کره جنوبی در ماه ژوئن برای نهمین ماه متوالی افزایش یافت البته سرعتش کم‌تر از حد انتظار بود زیرا تقاضای قوی برای تراشه و خودرو بهبود صادرات در چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا را تقویت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیمارستان اروپایی در خان یونس به دنبال تهدید رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه تخلیه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیم ملی پرتغال در دیداری از مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف اسلوونی رفت و پس از تساوی 0-0، در ضربات پنالتی 3-0 پیروز شد تا راهی 8 تیم برتر جام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال علی علیپور است و فردا با این بازیکن جلسه‌ای برگزار خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال علی علیپور است و فردا با این بازیکن جلسه‌ای برگزار خواهد کرد. به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود چشم به انتقال علی علیپور دوخته است و در شرایطی که این مذاکره قرار بود امروز برگزار شود به دلیل برخی شرایط و درگیری مدیرعامل این باشگاه برای پیگیری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم مداخله جویی کشورش در امور سایر کشورها به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران واکنش نشان داد و ادعاهای همیشگی واشنگتن را علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار کرد.