دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص مدیران خرید برای تولیدکنندگان در چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا، که توسط S&P Global گردآوری شده است، در ژوئن از 51.6 در ماه می، بر اساس تعدیل فصلی، به 52 افزایش یافت. این بالاترین میزان از آوریل 2022 بود و برای دومین ماه متوالی بالای 50 علامت که انبساط را از انقباض جدا می‌کند، باقی ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار جهانی بالا رفت و ارزش هر اونس به 2,328 (دو هزار و سیصد و بیست و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.12 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت ترکیه دوشنبه شب اعلام کرد که آنکارا مذاکرات برای میانجی‌گری و حل مناقشات بین سومالی و اتیوپی را آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره شمالی بامداد سه‌شنبه اعلام کرد، یک موشک بالستیک تاکتیکی جدید را با موفقیت آزمایش کرده است که قابلیت حمل کلاهک جنگی 4.5 تُنی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت دیتاک که در دور اول انتخابات به پیش‌بینی نتایج پرداخت، تصمیم گرفته‌است که افکارسنجی انتخابات را برای دور دوم نیز ادامه دهد. پیش‌بینی دیتاک از نتایج انتخابات بر مبنای کلان‌داده شبکه‌های اجتماعی است. براساس این پیش بینی رقابت بین دو کاندیدا میلی‌متری است و پزشکیان با 50.6 درصد پیشتاز است. شرکت دیتاک که در دور اول انتخابات به پیش‌بینی نتایج پرداخت، تصمیم گرفته‌است که افکارسنجی انتخابات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نظرسنجی نشان داد رشد فعالیت کارخانه‌های کره جنوبی در ژوئن به سریع‌ترین میزان در 26 ماه گذشته رسید زیرا سفارش‌های جدید به دلیل بهبود تقاضای جهانی افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در لندن در بیانیه ای هرگونه مداخله در انتخابات پارلمانی انگلیس را که چهارم ژوئیه (14 مرداد) برگزارمی شود، رد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه گزارش‌های ادعایی درباره انتخابات پارلمانی آتی در بریتانیا را شایعات و بحران در حزب حاکم محافظه‌کار دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تجهیزات سازمان راهداری گفت: تمامی محور‌های شمالی به ویژه در بخش‌های روستایی که بر اثر سیل دچار انسداد شده بودند ظرف 48 ساعت بازگشایی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زنده‌یاد سیدحسن مدرس از روحانیون ملی و مشروطه‌خواه ایران، مخالفت شدیدی با قرارداد 1919 از خود نشان می‌داد. قرارداد 1919 را وثوق‌الدوله نخست‌وزیر وقت با دولت بریتانیا به امضا رسانده بود و بر مبنای آن یک نظام مستشاری بر ایران حاکم می‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سارق حرفه‌ای که در اتوبوس بی آر تی جیب‌بری می‌کرد وقتی زنگ تلفن مسروقه در جیبش به صدا در آمد، دستگیر و برای ششمین بار روانه زندان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که انتظار ندارد که با توجه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران، تغییری اساسی در رفتار این کشور رخ دهد. وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که انتظار ندارد که با توجه به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران، تغییری اساسی در رفتار این کشور رخ دهد. ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران گفت: «ما انتظار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وبا یکی از بیماری‌های شایع جهان است که از طریق باکتری به نام ویبریوکلرا و بیشتر در روزهای گرم سال به خصوص فصل تابستان در انسان بروز می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند روز قبل مرد جوانی سوار اتوبوس شهری در مرکز تهران شد و هنوز دقایقی از سوارشدنش نگذشته بود که متوجه شد گوشی تلفن همراهش نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هرگروه یا کمپین انتخاباتی که چیزی برای اثبات خود ندارد، راهبرد تبلیغاتی خود را معطوف به رقیب‌هراسی و نفی دیگران می‌کند و در ادامه مجبور می‌شود که دراین راه از هیچ دروغ و جعل و تزویری فروگذار نکند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل ماشین آلات و تجهیزات سازمان راهداری با بیان اینکه محور فیروزکوه _ قائم شهر که براثر سیل چند روز گذشته مسدود شده بوداظهارداشت: این محور با کمک نیروهای سازمان راهداری ظرف مدت 48 ساعت بازگشایی شد.