یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

مزایای استفاده از تجهیزات بازی کودکان در مدارس و مهدکودک‌ها شامل رشد ذهنی میشود. برای آشنایی با دیگر مزایا کلیک کنید. بازی‌کردن لذت خاصی برای کودکان دارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد که به‌صورت آزادانه فکر کنند و به دنیای اطراف خود دسترسی بهتری داشته باشند. استفاده از تجهیزات بازی نیز باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند هیجان خود را به بهترین شکل تخلیه کنند. اما تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما از دوشنبه 11 تیرماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر به دروغ و با پخش سخنانی تقطیع شده گفتند پزشکیان دنبال افزایش قیمت بنزین است، دو سوال از آن‌ها بپرسید: در طرح وان دولت جلیلی قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟ دوم اینکه هزینه تحریم چقدر است و چرا نگذاشتید تحریم‌ها خاتمه یابد؟ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی و از حامیان مسعود پزشکیان در کانال تلگرامی خود مطلبی منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آذری جهرمی نوشت: پزشکیان با رفع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار مبادله ای به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.2 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم بالا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از سریال «زخم کاری» با عنوان «وقتی قالیباف از پزشکیان می‌پرسه چی شد تو اینقدر رای آوردی؟؟» در بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود. نتایج انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته اعلام شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند و محمدباقر قالیباف در کمال ناباوری با فاصله زیاد، سوم شد تا چهارمین ناکامی وی در راه پاستور ثبت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پروژه بلوم، تنها یک بازی تلگرامی با هدف توزیع ایردراپ نیست و بنیان‌گذاران آن به‌دنبال ایجاد یک پلتفرم معاملاتی و راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز در آینده نزدیک هستند. بازی تلگرامی بلوم (Blum) یکی از معتبرترین پروژه‌های ایردراپ است که در ادامه به معرفی کامل به همراه آموزش بخش‌های مختلف آن می‌پردازیم. درنتیجه اگر نات‌کوین و همستر را از دست دادید، این فرصت را از دست ندهید. کسب راحت درآمد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در مرکز مبادله بالا رفته است و قیمت سکه امامی به 42,900,000 (چهل و دو میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.69 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سبد رای اصولگرایان طی 3 سال گذشته بیش از 10 میلیون ریزش داشته است. سبد رای اصولگرایان طی 3 سال گذشته بیش از 10 میلیون ریزش داشته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ روزنامه اعتماد نوشت:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تون‌کوین (Toncoin) یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار و نوظهور است که به دلیل ویژگی‌های فنی منحصر به فرد و پتانسیل بالای رشد، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام 2 بازیکن مصدوم استقلال به طور قطع از لیست این تیم خارج خواهد شد. نام 2 بازیکن مصدوم استقلال به طور قطع از لیست این تیم خارج خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در فصلی که گذشت استقلال ضرر زیادی از مصدومیت شدید کوین یامگا و مهدی مهدی پور دید و جای خالی آنها در هفته‌های پایانی حسابی حس شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه هارتص با اشاره به اینکه ساکنان سرزمین‌های اشغالی عموما احساس تهدید موجودیتی دارند، تاکید کردند که عملیات اسرائیلی‌ها در مدت 9 ماه گذشته در غزه برای جلوگیری از این تهدید به کشته شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده که بیشتر آنها بی‌گناه بوده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با 12 تیرماه روز خانواده و تکریم اعضای وابسته (بازنشستگان)، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد. سرلشکر موسوی در پیامی نوشت: پیشکسوتان، اسطوره‌های ارزشمندی از تجربه و دانایی هستند که تکریم و پاسداشت این بزرگواران، عاملی مهم در افزایش انگیزه نیروی فعال و مولد کشور و زمینه‌ساز تربیت بهتر نسل آینده کشور است. همزمان با 12 تیرماه روز خانواده و تکریم اعضای وابسته (بازنشستگان)،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهاب حسینی از ازدواج دومش صاحب فرزند شد شهاب حسینی از ازدواج دومش صاحب فرزند شد به گزارش عرشه آنلاین؛ شهاب حسینی (بازیگر 50ساله) بعد از جدایی از همسرش پریچهر قنبری در سال 1401 با ساناز ارجمند ازدواج کرد. در همین باره برخی صفحات اینستاگرامی خبر از پدر شدن این بازیگر مطرح سینمای ایران برای سومین بار می‌دهند. او از ازدواج اول خود صاحب دو فرزند است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«باراک اوباما» در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مناظره بدی اتفاق افتاد. می‌دانم به من اعتماد دارید اما این انتخابات همچنان انتخابی است میان کسی که در طول زندگی‌اش برای مردمان عادی مبارزه کرده و شخص دیگری که صرفا به خودش اهمیت می‌دهد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات سال 1400 رکورددار بیشترین میزان آرای باطله بود اما انتخابات 8 تیرماه هم در رتبه دوم آرای باطله قرار دارد. این بار هم آرای باطله در جایگاه بالاتری از برخی نامزدهای انتخاباتی قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بنابر وعده‌های مسئولان قرار بود این هفته بخش اعظم مطالبات گندمکاران پرداخت شود، درحالیکه تنها حدود 10 همت به حسابشان واریز شد که براین اساس مجموع پرداخت مطالبات به 40 همت رسیده است.» رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران با اشاره به اینکه در حدود 50 همت از طلب گندم‌کاران باقی مانده است، گفت: طبق قانون باید 24 یا حداکثر 48 ساعت پس از تحویل گندم به دولت، مطالبات کشاورزان پرداخت شود. به گزارش عرشه...