یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه تبریزی برای فصل آینده موافقت کرده است. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه تبریزی برای فصل آینده موافقت کرده است. پس از قطعی شدن حضور محمدرضا زنوزی مطلق در باشگاه تراکتور، مالک متمول تراکتور قصد دارد این تیم را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تقویت کند تا طلسم قهرمان نشدن تراکتور در لیگ برتر شکسته شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ 11 تیرماه1403 برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس به تشریح راهبردها و اقدامات ناکام دشمنان و معاندین در ایام انتخابات پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی:*اگر بخواهید محاسبه کنید آن خانواده‌ای که 3 خودرو دارد، 12 برابر خانواده‌ای که خودرو ندارد، یارانه دریافت می‌کند و بنزین 1500 و 3500 هزار تومانی می گیرد. این خانواده 12 برابر از خانواده‌ای که خودرو ندارد با اینکه مرفه‌تر است اما یارانه دریافت می‌کند. محمد جواد آذری جهرمی امروز نوشت: پزشکیان با رفع تحریم و حذف 33درصد هزینه مازاد معاملات بخاطر اثرات تحریم (معادل دهها میلیارد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد افت قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,375 تومان معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حراج جدید شمش طلا امروز یکشنبه، دهم تیرماه از ساعت 12 آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشه دامن تمام توری‌اش را به دست گرفته و چند ثانیه یک مرتبه از انتهای اندرونی خانه، آنجا که زنان از پس پرده می‌توانند قاب کوچکی از جشن عروسی را ببینند، سر می‌جنباند وسط میدان هلهله و رقص و شادی مطلقا مردانه. آسمان پناهی در روزنامه شرق نوشت گوشه دامن تمام توری‌اش را به دست گرفته و چند ثانیه یک مرتبه از انتهای اندرونی خانه، آنجا که زنان از پس پرده می‌توانند قاب کوچکی از جشن عروسی را ببینند،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدجواد آذری جهرمی پیام معناداری در استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: درحال‌حاضر 73 همت کسری دیگر آموزش و پرورش و مطالبات معلمان است. صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: درحال‌حاضر 73 همت کسری دیگر آموزش و پرورش و مطالبات معلمان است. صحرایی گفت: 47 همت در حالی پرداخت شد که با کسری 10 و نیم همتی وارد سال شده بودیم و با 5 همت هم خارج از بودجه، سال را پیش برده بودیم. الان هم که در خدمت شما هستم 73 همت کسری دیگر آموزش و پرورش و مطالبات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد انور بجارزهی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از هر صد دانش آموز در سیستان و بلوچستان, 60 نفرشان به پایه دوازدهم نمیرسد. سهمیه دانشگاه فرهنگیان در سیستان و بلوچستان کمتر شده است. آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان روزهای بدی را سپری می‌کند. محمد انور بجارزهی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از هر صد دانش آموز در سیستان و بلوچستان, 60 نفرشان به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 77,988 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مصوبه‌ای که توسط شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ابلاغ شده، بر افزایش 30 درصدی نرخ بلیت قطار تاکید شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعه شده محمدحسین مرادمند مدافع استقلال به خاطر پیشنهاد باشگاه فولاد، هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. محمدحسین مرادمند فصل قبل اصلا عملکرد موفقی در استقلال نداشت و هفته های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در اتفاقی عجیب او هنوز اقدام به تمدید قرارداد با آبی ها نکرده است و پیشنهاد مالی اولیه این باشگاه را رد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدعباس صالحی، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در یک پیام توئیتری خطاب به قهر برخی افراد با صندوق رای؛ نوشت: فردا شاید برای تاسف‌خوردن خیلی دیر باشد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت بیت کوین کاهش یافته است و ارزش هر واحد آن به 60,652 (شصت هزار و ششصد و پنجاه و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.41 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین روند نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر واحد آن به 60,652 (شصت هزار و ششصد و پنجاه و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.41 درصدی داشته است.