یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امسال قرار است ماینرهای غیرمجاز با مجوز سازمان اموال تملیکی امحا شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا بالا رفت و ارزش هر گرم آن به 3,541,100 (سه میلیون و پانصد و چهل و یک هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 5.4 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز فارغ از اخبار انتخابات، نوسانات شبانه تتر، رمزارزی که همواره با قیمت دلار رابطه اثرگذار و اثرپذیر دارد، مورد توجه معامله گران قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی به 42,800,000 (چهل و دو میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.46 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی‌های بانک جهانی نشان می‌دهد که نرخ رشد اقتصادی ایران در سال‌های 2024 و 2025 روندی کاهشی را در پیش خواهد گرفت. پیش‌بینی‌های بانک جهانی نشان می‌دهد که نرخ رشد اقتصادی ایران در سال‌های 2024 و 2025 روندی کاهشی را در پیش خواهد گرفت. محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، به تازگی با استناد به گزارش بانک جهانی از کسب رتبه نخست رشد اقتصادی توسط ایران در منطقه خبر داده است. بررسی آخرین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس این اصلاحیه‌ی اخیر، آنچه پس از این، مبنای محاسبه سنوات یا مزایای پایان کار کارگران قرار می‌گیرد، فقط مزد و حقوق است، مطلقِ مزد و حقوق کارگر یعنی آن چیزی که در قبال انجام کار در ساعات عادی کار به کارگر پرداخت می‌شود. براساس این اصلاحیه‌ی اخیر، آنچه پس از این، مبنای محاسبه سنوات یا مزایای پایان کار کارگران قرار می‌گیرد، فقط مزد و حقوق است، مطلقِ مزد و حقوق کارگر یعنی آن چیزی که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دنیایی که تصویر بدنی و سلامتی به یکی از مهمترین دغدغه های روزمره تبدیل شده است، روش های لاغری و کاهش وزن نیز دستخوش تحولات زیادی شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 42,800,000 (چهل و دو میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.46 درصدی داشته است. قیمت طلا هم روند صعودی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری توضیحاتی درباره نحوه محاسبه همسان‌سازی حقوق وراث بازنشستگان ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحولات بازرگانی خارجی نشان می‌دهد در سه ماهه نخست امسال درآمدهای ارزی کشور به 25.5 میلیارد دلار رسید. در این مدت تراز تجاری کشور معادل 51.3 درصد نسبت به مقطع مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز روند صعودی را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.2 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای روند صعودی را تجربه کرده است و به به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.2 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن و ترامپ هر دو می‌توانند به عملکرد قوی در بخش‌های خاصی از اقتصاد اشاره کنند، اما نظرسنجی‌ها همواره نشان می‌دهند که رای‌دهندگان به توانایی جمهوری‌خواهان برای رسیدگی به مسائل اقتصادی و هزینه‌های زندگی، اعتماد بیشتری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران به 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خیلی از افراد نمی‌دانند که تزریق بوتاکس تا چه حد می‌تواند بیماری‌های آنها را تشدید کند و به آنان آسیب برساند. و البته خیلی‌ها هم از بیماری خود خبر ندارند و به سراغ بوتاکس رفتن همان و تشدید بیماری یا بیماری‌هایی که از وجود آن بی‌خبرند، همان. بوتاکس برای برخی افراد مناسب نیست و عامل خطر برای سلامت فرد محسوب می شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ ماده بوتاکس حاوی سمی است که برای رفع موقت خطوط و...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارتباطات دولت روحانی در خصوص شایعه پراکنی تندروها علیه پزشکیان هشدار داد.