یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر اظهار داشت نشست دوحه باید به لغو تحریم‌های اقتصادی علیه افغانستان کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر اظهار داشت نشست دوحه باید به لغو تحریم‌های اقتصادی علیه افغانستان کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازی تلگرامی «همستر کامبت» مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت به 150 میلیون کاربر دست یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا معزی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتخابات برنده ای نداشت، بازنده داشت، بازنده تر و بازنده ترین! بازنده: پزشکیان که در به میدان آوردن اکثریت خاموش شکست خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فرمانده صهیونیست برخلاف ادعاهای نتانیاهو به توان بالای نظامی حماس اذعان کرد و گفت که از بین بردن حماس در رفح حداقل دو سال زمان می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی معروف، توانست در رقابت با ایجنت‌های دیگر با لامین یامال قرارداد ببندند. ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی معروف، توانست در رقابت با ایجنت‌های دیگر با لامین یامال قرارداد ببندند. به گزارش عرشه آنلاین، لامین یامال از باشگاه بارسلونا اعجوبه جدید فوتبال جهان است. با تنها 16 سال سن، او در یازده تای اصلی اسپانیا حضور دارد و در مسابقات قهرمانی اروپا همه را هیجان زده است. باشگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فرمانده صهیونیست برخلاف ادعاهای نتانیاهو به توان بالای نظامی حماس اذعان کرد و گفت که از بین بردن حماس در رفح حداقل دو سال زمان می‌برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام یک مسئول وزارت راه و شهرسازی از یک میلیون و 667 هزار متقاضی واجد شرایط وام ودیعه مسکن تا کنون حدود 499 هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین عکس از کمدی «زودپز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده را مشاهده کنید. اولین عکس از کمدی «زودپز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده را مشاهده کنید. به گزارش عرشه آنلاین، اولین عکس از کمدی «زودپز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده را مشاهده کنید. رامبد جوان، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد./ برترینها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، گفت: هیچ مشکلی در تیم‌های پایه نداریم و طبق دستورات پیش می‌رویم. اکنون نیز طبق قوانین AFC تیم بانوان را تشکیل می‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، گفت: هیچ مشکلی در تیم‌های پایه نداریم و طبق دستورات پیش می‌رویم. اکنون نیز طبق قوانین AFC تیم بانوان را تشکیل می‌دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اشخاصی که از نحوه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شکایت داشته باشند، می‌توانند شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان ارائه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور صربستان اعلام کرد یک مهاجم با کمان زنبورکی یک افسر پلیس صرب را که نگهبان سفارت رژیم صهیونیستی در بلگراد بود زخمی کرد و ضارب به ضرب گلوله همین افسر پلیس صرب کشته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ارزش اجاره 25 میلیونی در استان تهران امسال به حداکثر 32 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. سقف اجاره‌بها مسکن در استان‌های مختلف با متر و معیار متفاوتی محاسبه می‌شود. ارزش اجاره 25 میلیونی در استان تهران امسال به حداکثر 32 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. سقف اجاره‌بها مسکن در استان‌های مختلف با متر و معیار متفاوتی محاسبه می‌شود. به گزارش خبرآنلاین، سقف اجاره‌بها 1403 چیزی بین 50 تا 100...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دولت اصلاحات در توئیتی به ستاد پزشکیان پیشنهاد داد تا از اصولگرایان استقبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین اطلاعیه ستاد انتخاباتی سعید جلیلی برای جمع آوری کمک های مردمی منتشر شد.