یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت: افراد حقیقی و حقوقی به ازای معرفی هر ماینر غیرمجاز رمزارز یک میلیون تومان و تا سقف 25 میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی در پیامی از هوادارن خویش خواست تا از سعید جلیلی حمایت کنند و خویشاوندان خویش را برای رای به سعید جلیلی در دور دوم متقاعد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنتاگون اعلام کرد ایالات متحده به پرواز‌های خود بر فراز آب‌های بین المللی دریای سیاه ادامه خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت امروز همستر را در این مطلب مشاهده می کنید. کارت روزانه همستر کامبت یا کمبو، قسمتی ویژه در بخش Mine است که به‌صورت سه علامت سوال کنار هم نمایش داده می‌شود. در این قسمت باید سه کارت مشخص را از بین کارت‌های بازی پیدا کنید و اگر در این کار موفق باشید، 5,000,000 توکن پاداش می‌گیرید. این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials باشند. در گروه‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زاکانی در پیامی از هوادارن خویش خواست تا از سعید جلیلی حمایت کنند و خویشاوندان خویش را برای رای به سعید جلیلی در دور دوم متقاعد کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای اروپا در بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌هایی علیه اقتصاد بلاروس خبر داد که با هدف جلوگیری از دور زدن تحریم‌های اعمال‌شده علیه روسیه با توجه به پیوستگی اقتصاد این 2 کشور انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز نهم تیرماه یک روز پس از برگزاری انتخابات و اعلان نتایج، دلار در بازار آزاد 61 هزار و 150 هزار تومان معامله شد. قیمت دلار بعد از اعلام نتایج انتخابات رشد پیدا کرد در آخرین روز کاری یعنی چهارشنبه 6 تیر ماه هر دلار با قیمت 60 هزار و 400 تومان معامله شد.

وب‌گاه الف

کاندیدای مستعفی انتخابات ریاست جمهوری در پیامی تاکید کرد: وظیفه همگان بویژه تمام ستادها و هواداران اینجانب است تا تمام تلاش خویش را بکار گیرند و علاوه بر خویش، دیگران را هم برای رای به جلیلی در دور دوم متقاعد و آرای بیشتری جلب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از محافل سیاسی و داخلی این کشور فراتر رفته و متحدان آمریکا نیز به طور پنهانی از کناره‌گیری بایدن می‌گویند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا معزی در تحلیل نتیجه انتخابات 1403، قالیباف را بازنده ترین چهره در این انتخابات دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سه استان تهران، خوزستان و فارس رکورددار تعرض اراضی و زمین‌خواری در کشور شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سه استان تهران، خوزستان و فارس رکورددار تعرض اراضی و زمین‌خواری در کشور شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از سعید جلیلی حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از سعید جلیلی حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا بر اعلام سامانه تامین دام و طیور قیمت گوسفند زنده امروز 9 تیر 1403، 304 هزار و 700 تومان در هر کیلو است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یاسین سلمانی، ستاره مصدوم این فصل سرخ‌ها، به باشگاه پرسپولیس رفت. یاسین سلمانی، ستاره مصدوم این فصل سرخ‌ها، به باشگاه پرسپولیس رفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ یاسین سلمانی یکی از چهره‌های مورد توجه نقل و انتقالات تابستانی فصل پیش بود که در نهایت پس از گذشت چند هفته از شروع لیگ بیست و سوم، پیراهن پرسپولیس را به تن کرد‌.