یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع در مورد تازه‌ترین تحولات درگیری میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان، از حملات موشکی مقاومت لبنان به پایگاه و مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، از تشدید بادهای 120 روزه در منطقه سیستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع چپ سپاهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات برای جذب او آغاز شده است. مدافع چپ سپاهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات برای جذب او آغاز شده است. به گزارش عرشه آنلاین، عبدالکریم حسن پس از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قطر و حضور در الوکره است و مذاکرات جدی بین این دو باشگاه صورت گرفته تا روند این انتقال نهایی شود، اما سرخ پوشان در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بر حمایت از سعید جلیلی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مجری صدا و سیما در توئیتی نوشت: خودکشی بخاطر ترس از مرگ را حاصل اشتباه و کج اندیشی سیاسی می‌دانم!

وب‌گاه خبر آنلاین

عطاءالله مهاجرانی، از میرحسین موسوی و تاجزاده خواسته تا به خاطر شرایط بسیار حساس کشور در انتخابات 15 تیر شرکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال سیاسی بیانیه حمایت محمدباقر قالیباف از یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تاسف بار خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، پنج میلیون و 600 هزار تن گندم به ارزش 98 هزار میلیارد تومان از گندمکاران خریداری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از پردیس احمدیه، بازیگر مشهور منتشر شده که نشان می‌دهد این هنرمند دچار سانحه شده است تصویری از پردیس احمدیه، بازیگر مشهور منتشر شده که نشان می‌دهد این هنرمند دچار سانحه شده است پردیس احمدیه در متنی نوشت: هدیه تولدِ خودم به خودم؛ در روز تولدم پام سر تمرین اسیب دید و خواستم با انتشار این پست تشکر کنم از تماسها و پیغامهای تبریک‌تون و تشکر ویژه از کسایی که کنارم بودن خطاب به پردیسِ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای مستعفی انتخابات ریاست جمهوری در پیامی تاکید کرد: وظیفه همگان بویژه تمام ستادها و هواداران اینجانب است تا تمام تلاش خویش را بکار گیرند و علاوه بر خویش، دیگران را هم برای رای به جلیلی در دور دوم متقاعد و آرای بیشتری جلب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری در توییتی به ریزش آرای جلیلی و قالیباف طعنه زد. محمد مهاجری در توییتی به ریزش آرای جلیلی و قالیباف طعنه زد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمد مهاجری، روزنامه‌نگار در توییتی نوشت: مجموع آرای آقایان جلیلی و قالیباف 12میلیون و 800 هزار است / رای شهید رییسی در سال 1400 حدود 18میلیون بود. یعنی رای آن مرحوم و جریان اصولگرا بیش از 5میلیون‌و 200هزار ریزش داشته.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اندیدای مستعفی انتخابات ریاست جمهوری در پیامی تاکید کرد: وظیفه همگان بویژه تمام ستادها و هواداران اینجانب است تا تمام تلاش خویش را بکار گیرند و علاوه بر خویش، دیگران را هم برای رای به جلیلی در دور دوم متقاعد و آرای بیشتری جلب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت: افراد حقیقی و حقوقی به ازای معرفی هر ماینر غیرمجاز رمزارز یک میلیون تومان و تا سقف 25 میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی در پیامی از هوادارن خویش خواست تا از سعید جلیلی حمایت کنند و خویشاوندان خویش را برای رای به سعید جلیلی در دور دوم متقاعد کنند.