یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که پلیس این رژیم چشم خود را به روی اقدامات تروریستی شهرک‌نشینان در حق فلسطینیان ساکن کرانه باختری بسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار مسمومیت‌های رضوانشهر به 260 تن خبر داد و گفت: تیم های درمانی در محل بیمارستان به حالت آماده باش هستند. رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار مسمومیت‌های رضوانشهر به 260 تن خبر داد و گفت: تیم های درمانی در محل بیمارستان به حالت آماده باش هستند. به گزارش عرشه آنلاین، محمدتقی آشوبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش شمار مسمومیت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمار گمرک نشان می‌دهد در بهار سال جاری، صادرات محصولات کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 28 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشیدن به پنج کانون شهرک‌سازی در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا و سکه در بازار پایین آمده است و قیمت دلار مبادله ای به 46,071 (چهل و شش هزار و هفتاد و یک) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.15 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام 2 جنگ‌افزار ارتش اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد طرح یواو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با روز بعد از جنگ، تقسیم نوار غزه به 24 منطقه اداری، تشکیل کمیته‌ای ویژه به ریاست آمریکا و تشکیل نیروهای بین‌المللی و عربی برای رهبری و مدیریت نیروهای فلسطینی محلی مسئول امنیت غزه، صرفا توهمات و رویاهایی است که شکست و ناتوانی دشمن صهیونیستی را می‌رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌خبرنگاری که از طرفداران لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین است، امضای «مسی» را روی ساعد راستش نگه داشت. او پس از امضای مسی روی دستش آن را تتو کرد. به گزارش عرشه آنلاین، خبرنگاری که از طرفداران لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین است، امضای «مسی» را روی ساعد راستش نگه داشت. او پس از امضای مسی روی دستش آن را تتو کرد./ فرارو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر مجارستان اظهار داشت: رهبری اتحادیه اروپا در تلاش است تا این بلوک را به خصومت در اوکراین بکشاند تا روسیه را شکست دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات اعلام کرد: در راستای اقدامات دولت برای ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند به مردم، امکان ثبت رایگان مبایعنامه فروش ملک در سامانه خودنویس وزارت راه و شهرسازی از طریق my.gov.ir فراهم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش 41 درصدی طلاق توافقی در شهر تهران خبر داد. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش 41 درصدی طلاق توافقی در شهر تهران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، ابوالفضل نیکوکار با بیان اینکه طلاق، آهنگی رو به رشد داشته و توجه کارشناسان را به خود معطوف کرده است، گفت: به دلیل نگرانی‌ها از رشد سریع طلاق و تحول...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیلی نیز پس از اسپانیا به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ویکتور اوربان» نخست‌وزیر مجارستان اظهار داشت: رهبری اتحادیه اروپا در تلاش است تا این بلوک را به خصومت در اوکراین بکشاند تا روسیه را شکست دهد؛ این در حالی است که این شکست، منفعتی برای این قاره ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاهدان مطلع می گویند دولت آمریکا برای ایجاد اختلال در ساخت خط لوله نورد استریم 2 تلاش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که شهرک «شومی» در منطقه دونتسک را به تصرف خود درآورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه امروز یکشنبه 10 تیر 1403 را در ادامه بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال قهوه امروز...