یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اشخاصی که از نحوه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شکایت داشته باشند، می‌توانند شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان ارائه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین اطلاعیه ستاد انتخاباتی سعید جلیلی برای جمع آوری کمک های مردمی منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی ماهشهر از آزادی فردی که به علت اختلافات مالی ربوده شده بود، در این شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی ماهشهر از آزادی فردی که به علت اختلافات مالی ربوده شده بود، در این شهرستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، مأموران پلیس آگاهی با همکاری اداره مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی استان خوزستان و با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت، سرانجام فرد آدم ربا و 3 نفر از همدستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم حضور مردم پای صندوق‌های رای، فریاد جدیدی برای تغییر در نگاه، رفتار، گفت‌وگو و تقسیم و تخصیص منابع باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم حضور مردم پای صندوق‌های رای، فریاد جدیدی برای تغییر در نگاه، رفتار، گفت‌وگو و تقسیم و تخصیص منابع باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر سخنگویی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک‌های غیرقانونی در کرانه باختری رود اردن را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خلاصه معاملات بازار امروز از روند نزولی قیمت‌ها در واکنش به نتیجه شمارش آرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب طی اطلاعیه‌ای از نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران آنها برای پیوستن به سعید جلیلی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران محرمیان؛ معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی اظهار کرد: چک کاغذی از شبکه بانکی تا 3 سال آینده حذف و با چک الکترونیکی جایگزین می‌شود، چک الکترونیکی ساده و راحت است، بانک مرکزی از نظر تامین زیر ساخت‌ها برای سفته و برات الکترونیکی آماده است و به زودی در اولین بانک عملیاتی می‌شود. مهران محرمیان؛ معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی اظهار کرد: چک کاغذی از شبکه بانکی تا 3 سال آینده حذف و با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور مصر به شدت درباره گسترش جنگ در منطقه هشدار داد و از جامعه جهانی خواست که اقدام فوری برای ممانعت از این روند به عمل آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش 41 درصدی طلاق توافقی در شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت جهانی طلا در روز جمعه (28 ژوئن) و پیش از تعطیلی بازار کاهش یافت اما به سمت سومین افزایش سه ماهه متوالی خود پیش رفت، در حالی که سرمایه‌گذاران به داده‌های تورم ایالات‌متحده تمرکز داشتند که می‌تواند موضع فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره را روشن کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با فرا رسیدن ماه محرم، خانم‌ها و آقایان به دنبال لباس‌ها و مدل‌های مناسب این ماه مقدس، که اغلب شامل پوشش‌های سیاه است، می‌روند. همانطور که می‌دانید، لباس و استایل سیاه نیز انواع مختلفی برای سلیقه‌های مختلف دارد. با فرا رسیدن ماه محرم، خانم‌ها و آقایان به دنبال لباس‌ها و مدل‌های مناسب این ماه مقدس، که اغلب شامل پوشش‌های سیاه است، می‌روند. همانطور که می‌دانید، لباس و استایل سیاه نیز انواع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان شهرستان رزن از کشف پنج جسد در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشی هوشمند جدید شرکت اپل یعنی «آیفون 16» ممکن است برای مطابقت با قانون اتحادیه اروپا، به باتری قابل جابجایی تجهیز شود. گوشی هوشمند جدید شرکت اپل یعنی «آیفون 16» ممکن است برای مطابقت با قانون اتحادیه اروپا، به باتری قابل جابجایی تجهیز شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ اپل در حال توسعه فناوری نوآورانه‌ای است تا جایگزینی باتری را ساده‌تر و کاربر پسندتر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگاه ملی مجوزهای کشورهای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار (تبصره 3 ماده 7 مکرر)، صدور خودکار تعداد 1029 عنوان مجوز با درخواست‌های مواجه با تاخیر از روز پنجشنبه 7 تیرماه 1403 در درگاه ملی مجوزها فعال شد.