چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - منتخب مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه برای مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کمبود زمین در مرکز استان خراسان شمالی، ضروری است شهرداری بجنورد با افزایش مجوزهای بلندمرتبه‌سازی و تراکم‌فروشی، نسبت به تقویت درآمد خود اقدام کند.

خبرگزاری دانا

خراسان شمالی را سرزمین هزاران چشمه نیز می‌نامند، وجود چشمه‌های فراوان آب معدنی یکی از ظرفیت‌های گردشگری این استان به شمار می‌رود. تصاویری از طبیعت بکر و زیبای این استان را در این گزارش می‌بینیم.

خبرگزاری دانا

روح الله عظیمی گفت: میزان و نوع تولید زباله در واقع بستگی به رفاه جامعه دارد، شاید بشود تب جامعه را از مواد زباله که دور ریخته می شود تشخیص داد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که بورس ایران درحال رشد است، گفت: دولت باید کنترل‌های لازم درباره شاخص بورس داشته باشد.

خبرگزاری دانا

سید علوی مرتضوی گفت: در حال حاضر 68 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار استان خراسان شمالی از اینترنت برخوردار هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شیوع بیماری کرونا و هول و هراس آن علیرغم همه نگرانی‌ها و محدودیت‌هایی که در گذران بهار امسال برای خانواده‌های خراسان شمالی ایجاد کرد اما نتوانست شوق زنان این خطه را برای پخت غذاهای موسمی بهار از جمله «آش چریش»، «فتیرمسکه» و یا «خورش کنگر» از آنان بگیرد.

خبرگزاری مهر

مهلت ویرایش حوزه های امتحانی برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 99 آغاز شد.

خبرگزاری میزان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سیزدهم اردیبهشت ماه 99) را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: عملیات آبرسانی به مجتمع آبرسانی تکمران شهرستان شیروان با نصب یک دستگاه پمپ و 600 متر لوله‌گذاری از روی تاج سد بارزوی شیروان روز جمعه به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سیزدهم اردیبهشت ماه 99) را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش مرکز مدیریت راه های کشور از آخرین وضعیت محورهای شمالی حاکی است ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت حدفاصل میدان امیرکبیر تا کندر وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد که برای امروز (جمعه) در استان خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، کرمان، جنوب یزد، جنوب فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ وجود دارد.

خبرگزاری دانا

همزمان با هفته کارگر کارگران بسیجی در سراسر کشور با شیفت‌های ایثار، بار دیگر فداکاری را معنا کرده و برای تولید بیشتر همت کرده اند.

خبرگزاری میزان

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در این استان گفت: تا امروز 120 هزار بسته غذایی میان خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر بسیج کارگران و کارخانجات سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: هزار و 100 نفر کارگر سرگذر در این استان شناسایی شده است که در قالب طرح رزمایش کمک مومنانه، بسته‌های معیشتی میان آنان توزیع می‌شود.