چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: علیرغم افزایش بی‌سابقه و گل‌آلودگی آب سد بارزوی شیروان، خللی در روند آبرسانی به روستاهای این شهرستان ایجاد نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رزمایش «مساوات، همدلی و کمک مومنانه» با بسته‌بندی و توزیع 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان روز پنجشنبه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد. عکس: وحید خادمی

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بجنورد - رزمایش «مساوات، همدلی و کمک مومنانه» روز پنجشنبه با بسته‌بندی و توزیع 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: مالچ پاشی در مناطق بیابانی که شرایط حاد دارند استفاده می‌شود و بیابان های خراسان شمالی نیاز به این عملیات ندارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: ضروری است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نام گرفته، به قشر کارگر و مولدان تولید در جامعه توجه ویژه‌تری داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

حسن خاکسار گفت: طی رزمایش کمک مومنانه جهت رفع بخشی از مشکلات کارگران سرگذر براساس آمار جمع آوری شده، یک هزار و 100 بسته معیشتی تهیه و در درب منازل کارگران به آنان تحویل داده می شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - طرح راه‌آهن "اینچه برون - گنبدکاووس - آزادشهر - شاهرود" و اتصال آن به کریدور ریلی شمال - جنوب به اعتقاد کارشناسان اقتصادی مهمترین حلقه مفقوده در ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای گلستان است که احداث آن نقش موثری در توسعه اقتصادی و صادرات غیرنفتی این استان به کشورهای شرق و مرکز آسیا خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: امسال تکمیل ساخت راه های مرزی این استان در اولویت است و به همین منظور 70 میلیارد ریال اعتبار برای این منظور تعیین شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاههای ورزشی، تنها توانست یک هفته تمرینات ورزشی تکواندوکاران شهرستان فاروج را متوقف کند و از آن پس فعالیت این رشته با کوچ ورزشکاران به فضای مجازی با جدیت دنبال شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شیروان گفت: بارندگی‌های مساعد بهار امسال، میزان آب ذخیره در پشت سد بارزوی این شهرستان را به 50 میلیون مترمکعب رسانده که این رقم از ابتدای افتتاح این سد بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مراجعه به مراکز درمانی بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی استان خراسان شمالی پارسال در مقایسه با سال 97، 6 درصد کاهش دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه و در آغاز ماه مبارک رمضان، بین خانواده‌های زندانیان نیازمند خراسان شمالی توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کرونا، شمار متقاضیان برای بهره‌مندی از بیمه بیکاری در استان را تا پنج برابر افزایش داده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: 56 درصد زندانیانی که شرایط ترخیص را داشتند، برای کاهش شمار زندانیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مرخصی فرستاده شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (نهم اردیبهشت ماه 99) را تشریح کرد.