سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه به ازای هر تخت بیمارستان در استان زنجان، میزان زباله تولیدی 2 کیلوگرم است، گفت: قسمتی از این زباله‌ها عفونی است به طوری که در برخی بیمارستان‌ها میزان زباله‌های عفونی به 20 درصد و در برخی دیگر به 40 درصد می‌رسد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش می‌تواند راه میانبر ما برای پیش افتادن در سطح جهان در عرصه اقتصاد باشد، گفت: اگر ما بتوانیم مبتنی بر دانش به تولید ثروت برسیم جهشی در اقتصاد ایران به وجود خواهد آورد که می‌تواند ایران را به یک کشور پیش ور در در عرصه اقتصادی و آن هم مبتنی بر دانش تبدیل کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعداد و حروف بر روی پلاک ماشین های مختلف معانی متفاوتی دارند.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز قریب به 51 درصد جامعه هدف استان زنجان دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: بر طبق رنگ بندی اعلام شده شهرستان ابهر آبی، ایجرود نارنجی و بقیه شهرستان ها زرد است.

خبرگزاری دانا

معاون راهداری استان زنجان گفت: محور تهم به چورزق به علت ریزش سنگ مسدود شد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته محل شارژ غیر مجاز کپسول گاز مایع دچار آتش‌سوزی شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت گفت: با افراد معلوم الحال که بدون مجوز اقدام به شارژ کپسول گاز مایع کنند برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همه ساله شماری زیادی از هموطنان به دلایل مختلف از جمله جاده های خطرناک و حادثه خیز، معیوب بودن و یا اشکال فنی خودروها و همچنین رانندگانی که کاملا اصول و مقررات راهنمایی رانندگی را نمی دانند و یا به کار نمی گیرند در حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند و یا اینکه مصدوم می شوند.

خبرگزاری دانا

صنایع دستی استان زنجان که عشق هنرمندان این حوزه را به خوبی به روایت می گذارد سرشار از شور و شوق و شناسنامه صنعتی است که برخی از این صنایع دستی فاخر همچون چاقو سازی و ملیله کاری شهرت جهانی دارند و جزو یادگاری‌هایی ماندگار هستند که همواره مود استقبال گردشگران قرار می‌گیرند.

وب‌گاه الف

با تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز پنجشنبه بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و باران در استان‌های گیلان و مازندران تداوم داشته و احتمال سیلاب و لغزندگی جاده ها، کولاک و برف و مه گرفتگی در مسیرهای کوهستانی وجود دارد.

خبرگزاری دانا

پیری با بیان اینکه 700 گروه جهادی جغرافیا محور و محل محور در نوروز در عرصه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه در ایام عید نوروز قرار داریم توزیع پوشاک و بسته‌های کمک معیشتی نیز در دستور کار گروه های جهادی است.

خبرگزاری دانا

اسکندری با اشاره به تلاش های بی وقفه پلیس در راستای مبارزه و پیشگیری از سرقت، گفت: 3 باند سرقت در استان در پی تلاشها و اقدامات فنی پلیس متلاشی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در 24 ساعت آینده در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس باران می‌بارد.

خبرگزاری مهر

زنجان - این روزها همه به دنبال مقصد گردشگری هستند، مقصدی که بهانه‌ای برای ماندگاری باشد و بدون شک، سلطانیه از مکان هایی است که نیاز گردشگران را برای یک گردش تاریخی پاسخ می دهد.

خبرگزاری دانا

ارجمند با بیان اینکه در بین اماکن تاریخی گنبد سلطانیه در صدر بازدید‌ها قرار دارد، گفت: قریب به 4 هزار بازدید از موزه‌ها و مکان های تاریخی انجام شده و استان زنجان رتبه 13 فروش بلیط اماکن تاریخی و موزه‌ها را در بین 31 استان دیگر دارد.

خبرگزاری دانا

بازار تاریخی زنجان به عنوان طولانی‌ترین بازار سرپوشیده ایران، نمادی زیبا و بی‌بدیل از هنر و معماری است که طی تاریخ همواره اصالت خود را حفظ کرده و زیبایی خود را همواره در عین صلابت به رخ بینندگان می کشد.

خبرگزاری دانا

میزان تردد در سطح محور‌های مواصلاتی استان زنجان افزایش یافته است و در طول روز‌های گذشته چندین مورد تصادف رخ داده به طوری که امروز در کیلومتر 24 آزاد راه زنجان - قزوین چندین خوردو برخورد و قریب به 30 تن مصدوم شده اند.