شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان گفت: تاکنون 12 میلیارد و 350 میلیون تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به هنرمندان و فعالان صنایع دستی این استان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: این شرکت طرح چاوش را برای رضایت مشترکان و پایداری شبکه برق و ولتاژ آن اجرا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری "تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" به رقم 28 هزارو 690 رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: سارق پس از ورود به دفتر هیات فوتبال این استان، پرونده‌های مربوط به کمیته مسابقات را به هم زده و محل را ترک کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پیرمرد 81 ساله که همسایه جوان خود را در خواب به قتل رسانده بود از سوی پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس صدور گواهینامه رانندگی راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مراکز آزمون و کلاس‌های آموزش عملی و تئوری آیین‌نامه و فنی، آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی این استان باهدف رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی و پیشگیری از ابتلاء هنرآموزان به کرونا به حالت تعطیل درآمدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک آب و خاک استان زنجان گفت: ناهمواری و خرابی‌های سطحی چهار هزار و 882 کیلومتر از جاده‌های شریانی و فرعی استان توسط دستگاه پروفیل سنج راه تعیین شد.

خبرگزاری ایسنا

سازمان هواشناسی با صدور هشداری وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران، وزش باد و کاهش دما را از اوایل وقت فردا (18 آبان ماه) تا اواخر وقت پنجشنبه (22 آبان ماه) برای 12 استان کشور پیش بینی و توصیه هایی را به کشاورزان و باغداران ارایه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراتب ثبت 13 اثر منقول فرهنگی‌تاریخی در نامه‌ای از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استاندار سیستان و بلوچستان ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: نخستین گروه پرندگان مهاجر از نوع اردک سرسبز و خوتکا به عنوان پیش قراولان این پرندگان وارد استان شدند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری موجب شد تا هفته گذشته محدودیت‌هایی هر چند ناکافی برای کنترل این ویروس اعمال شود تا با این ممنوعیت‌ها بتوان بخشی از آمار کرونا را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با افتتاح آزمایشگاه مولکولی حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی این استان شمار روزانه آزمایش کرونا از 950 مورد به یک‌هزارو 200 مورد افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تاکنون خیرین این استان در پویش سراسری پازل همدلی بیش از 800 میلیون ریال کمک کردند و عموم مردم می‌توانند با پرداخت و خرید 10 هزار تومان قطعه پازل استانی و ثبت آن به نام خود، کوله دانش آموزان بی بضاعت را از لوازم‌التحریر پر کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پنج کتابفروشی در شهر زنجان و یک کتابفروشی در ابهر، مجری طرح " پاییزه کتاب 99 " هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 59 هزارو 122 نفر در سطح استان زنجان از پنجم تا پانزدهم آبان ماه جاری از خدمات آمران سلامت بهره‌مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولتمردان در هفته گذشته نیز به رسم همیشگی میهمان استان های مختلف بودند که ثمره این حضور به بار نشستن چندین طرح مهم زیربنایی، عمرانی و اقتصادی بود، دستاوردی که تمام مردم ایران در نقاط مختلف کشور از مزایای آنها بهره‌مند می شوند.