یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه هزارو 390 نفر از اعضای جوانان هلال احمر این استان از برنامه‌های طرح تابستانی " شوق رویش " به صورت مجازی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به سرد شدن هوا، بارندگی‌ها در ارتفاعات این استان به شکل برف دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای در آزاد راه زنجان - قزوین 2 کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای همه روستاهای زنجان منظومه روستایی دهستان، سند اشتغال و سند توسعه اقتصادی روستایی تدوین و ارائه شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایطی که ویروس کرونا میزان تجارت بین‌المللی را 14 درصد کاهش داد، میزان صادرات غیرنفتی کشور در 6ماه ابتدای سال به 13.5 میلیارد دلار رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: با عنایت دولت سهم اشتغال روستاییان در سبد اشتغال کشور از سه تا پنج درصد در سال 95 به 29.5 درصد تا امروز رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: موتور محرکه شیعه، امامت است و باید به جایگاه امامت دقت و توجه بیشتری کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف ایران روز سه شنبه با حضور معاون روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سامازن توسعه تجارت ایران، رییس مرکز ملی فرش ایران و مسوولان استان در زنجان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با شدت یافتن شیوع ویروس کرونا، فعالیت برخی از رشته های ورزشی این استان، ممنوع اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: روستاها به عنوان والاترین و بی‌آلایش‌ترین صفات انسانی نظیر صمیمیت، صداقت، تلاش، مهربانی و شفقت و یکی از کانون‌های پرتحرک، مولد و موثر در نظام اقتصادی ایران ظرفیتی مهم و موثر برای توسعه پایدار، پیشرفت و اعتلای کشور محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بخش‌هایی از قوانین شوراها و شهرداری‌ها نیازمند بازنگری‌های دقیق و سریع است گفت: برخی لوایح از طرف شورای عالی برای تصویب و قانون‌گذاری به مجلس فرستاده می‌شود تا این قوانین کاربردی‌تر و به روزتر شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: کبد بانوی ابهری که دچار مرگ مغزی شده بود به بیمار نیازمند پیوند عضو اهدا شد تا سیزدهمین مورد اهدای عضو استان در سال جاری به ثبت برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای مقابله با معضلات مربوط به نیروی‌های شرکتی طرحی ارائه کرده است که در صورت تصویب، دولت تا جاییکه ممکن است کارمندان شرکتی را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور اجتماعی استاندار زنجان گفت: مجموع کمک‌های مردمی و مومنانه در 6 ماه نخست امسال 60 میلیارد تومان برآورد شده که رقم قابل توجهی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی و هوای سرد تا پایان هفته همچنان در زنجان فعال و مستقر خواهد بود و میزان دما در برخی نقاط استان می‌تواند به صفر درجه سانتیگراد نیز برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها یکی از ارکان مهم و قوانین مترقی نظام جمهوری اسلامی هستند که نباید آنها را دست کم گرفت اما در مدت پنج دوره فعالیت کاری نمره قابل قبولی در سطح کشور نگرفته‌اند که باید گلوگاه‌ها و امتیازات نامطلوب را حذف کرد تا شوراها به جایگاه واقعی خود برسند.