یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان گفت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه زنجانی بار دیگر توانستند در مسابقات کشوری بدرخشند و با کسب مقام‌های برتر افتخاری دیگر را برای استان رقم بزنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: کرم گلوگاه، سالانه قریب 30 درصد به انار تولیدی طارم خسارت وارد کرده و بر عملکرد و ماندگاری این محصول خوشمزه و پرطرفدار، تاثیر مستقیم می‌گذارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به جایگاه صنعت فرش در کشور و توجه به صادرات غیرنفتی با نگاه فرش، نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف ایران در زنجان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی به زنجان از فردا / یکشنبه / شاهد بارش‌های رگباری در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - افتتاح سه طرح دانش بنیان و اولین مرکز نوآوری و ایده‌پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و صندوق پژوهش و فناوری ارزش‌آفرین با حضور معاون عملی و فناوری رییس جمهوری، افتتاح 11 پروژه مدرسه‌سازی با مشارکت بنیاد برکت و قرار گرفتن در دامنه پیک سوم شیوع کرونا ازمهمترین رویدادهای خبری استان زنجان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح توسعه سواد زنان و دختران عشایر با هدف برقراری عدالت جنسیتی در زمینه سوادآموزی و فراهم کردن زمینه‌های رشد، شکوفایی و توانمندی این قشر تاثیرگذار اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

اسامی آثار وب‌سری پذیرفته شده در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کووید 19» و «در خانه بمانیم» از جمله آثار وب‌سری هستند که به سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن برای اقتصاد نقشه دارد تا به قدری توطئه کند که مردم را خسته و کشور را از لحاظ اقتصادی به زانو درآورد و پایه‌های اقتصادی ایران را فلج کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 11 هزار و 558 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند که اغلب آنان معادل 84 درصد بهبود یافته و ترخیص شده اند.

خبرگزاری دانا

تیم کشتی شهدای زنجان در دومین مسابقه خود در دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، عصر امروز در برابر تیم فرش ایران مشهد با اقتدار و با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا -- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: 107 هزار نفر جمعیت سالمند در این استان است که طبق پیش بینی ها این نرخ طی سال های آینده روند افزایشی خواهد داشت و برنامه ریزی های مدون در این بخش بسیار ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با حضور در پای تلفن سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت)، بدون واسطه مشکلات شماری از شهروندان استان را بررسی و نسبت به رفع این مسائل دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعداد کل واحدهای مسکونی روستایی شهرستان سلطانیه 6 هزارو 274 واحد است که از این تعداد 47 درصد مقاوم سازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون سه نوبت سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز شده که برای هر دانش‌آموز حدود 12 هزار تومان تخصیص یافته و علاوه بر آن اقداماتی دیگری نیز انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان زنجان از روز شنبه تا سه شنبه /12 تا 15 مهر ماه / با بارش‌های پراکنده محلی مواجه خواهد شد.