یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: از محل منابع اعتباری صندوق توسعه ملی، طی دو سال اخیر دو هزار و 835 رشته قنات در 613 حوزه آبخیز کشور تحت پوشش طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - رفتارهای غیر مسئولانه برخی افراد در هفته های گذشته وضعیت شیوع بیماری در استان های کشور را بحرانی تر کرده است و باعث شده ستاد ملی مقابله با کرونا با اعمال محدودیت های دوباره و اقدامات پیشگیرانه از روند فزاینده بیماری و پیامدهای شیوع آن جلوگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: ارایه مشاوره‌های قبل از ازدواج از جمله وظایف بهزیستی محسوب می‌شود که متاسفانه این موضوع مهم جدی گرفته نمی‌شود و اغلب زوجین چنین دوره‌های آموزشی را سپری نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جلسه ستاد اجرایی بهره‌وری آب کشاورزی با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دوایر دولتی و محوریت بررسی استفاده بهینه از آب کشاورزی در اتاق بازرگانی زنجان برگزار و در این جلسه بر لزوم عبور از کشاورزی روش سنتی به صنعتی با بهره وری آب تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: نفت سفید و گاز مایع برای 27 هزار خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی و صعب‌العبور این استان تامین و ذخیره شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شرایط قرمز کرونایی موجب تشدید اعمال محدودیت در فعالیت‌های جمعی و برخی مشاغل پرخطر به مدت یک هفته در شهرهای با وضعیت قرمز استان زنجان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 157میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام قرض الحسنه برای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد طی 6 ماهه نسخت امسال پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: تدارک لازم برای تامین کشت پاییزه در 360 هزار هکتار از مزارع استان زنجان صورت گرفته است و 24 هزار تن کود به تناسب نیاز کشاورزان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان و احتمال وقوع رعد و برق، شهروندان زنجانی از حضور در ارتفاعات و فضای باز اجتناب کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: 771 پروانه تولید انفرادی و کارگاهی صنایع دستی در این استان طی 6 ماهه اول امسال صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 10 روز مهرماه جاری حدود 437 هزار ماسک عمومی در استان توزیع شده است که بخشداری ها و دهیاری ها نیز می‌توانند بدون محدودیت پس از واریز مبالغ و هماهنگی ها با واحد مربوطه این کالا را دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون 19 درصد خانوارهای این استان به تعداد 28 هزارو 958 نفر تحت پوشش این اداره کل هستند که از این تعداد 65 درصد معادل 18 هزارو442 خانوار مستمری بگیر و 35 درصد مابقی از سایر خدمات این سازمان بهره مند هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: باتوجه به اولویت بیماران دیالیزی و پیوندی از سوی ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا طی مکاتبات با دانشگاه علوم پزشکی استان 860 نفر از گروه‌های هدف این خیریه واکسن آنفلوانزا دریافت می کنند که اطلاع رسانی لازم انجام شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز تزریق واکسن آنفلوانزای فصلی ویژه جانبازان استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی زنجان گفت: یکی از اهداف بهزیستی، تقویت سمن‌ها و بخش‌های غیردولتی است و با تاسیس کانون ناشنوایان فعالیت‌های ارزنده‌ای در زمینه رشد معلولان انجام گرفته و معلولان ناشنوای استان افتخارات فراوانی در بخش‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی به ثبت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردی که در زنجان به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود، در دام پلیس آگاهی زنجان افتاد.