یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از 382 معدن این استان 20 معدن مربوط به فلز مس بوده که استخراج اسمی این معادن 220 هزار تن و ذخیره قطعی آنها 240 هزار تن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: وسعت آتش سوزی مراتع، باغات، جنگل و گندمزارهای این استان طی 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 30 درصد کاهش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای سرد تا صبح چهارشنبه در این استان تداوم خواهد داشت و در برخی مناطق می‌تواند به نقطه صفر نیز نزدیک شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - 11 پروژه مدرسه‌سازی با 33 کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت در مناطق محروم زنجان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش استان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: تاکنون برای بیش از سه هزار نفر از معلولان این شهرستان پرونده پزشکی تشکیل و در بانک اطلاعاتی بهزیستی ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کرونا این ویروس سرکش هزار چهره و مخوف که از حدود هشت ماه گذشته در میان مردم جهان جا خوش کرده، همچنان جان‌ها را نشانه گرفته است و برایش پیر و جوان، غنی و فقیر، زن و مرد همه یکسانند و تنها کمترین غفلت از وجود آن کافی است تا خود را به سلول‌های بدن رسانده و به زندگی افراد غریبانه پایان دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز آتش‌نشانی و ایمنی در ایران با بمباران پالایشگاه نفت آبادان به وسیله رژیم بعث مصادف است. در هفتم مهر 1359 وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند اما به هنگام انجام عملیات، مجددا هواپیماهای دشمن دوباره پالایشگاه را بمباران کردند که این امر به شهادت شمار زیادی از آتش نشانان در این روز منجر...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: زیستگاه‌های پرندگان آبزی و کنارآبزی این استان، به دقت از سوی محیط بانان این اداره کل رصد و پایش می‌شود که در حال حاضر عاری از هرگونه بیماری آنفلوانزا پرندگان (آنفلوآنزای مرغی) است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: چهار مقام برتر توسط معلم و دانش آموزان زنجانی در مسابقات کشوری حوزه معاونت ابتدایی این استان کسب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: مسیر اجرایی طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در استان با تامین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی سرعت یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان بارش‌های زنجان در سال زراعی 99 - 98 (مهر پارسال تا مهر امسال) به 346 میلیمتر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کاهش شمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری در زنجان نشان دهنده آن است که کارخانجات استان حتی در شرایط سخت اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، تعطیل نشده و همچنان فعال هستند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس فتای استان زنجان از شگرد جدید کلاهبرداران سایبری اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد و از شهروندان خواست در این باره هوشیار باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی این استان با هدف حمایت از فعالان این بخش با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم‌اکنون 203 خانه فرهنگ کار در کشور فعال است و تلاش می‌شود سند ارتقای فرهنگ کار را به‌عنوان سند بالادستی تا پیش از عید عملیاتی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با تلاش و پیگیری همکاران قضایی، اداری اجرای احکام، شوراهای حل اختلاف و اداره زندان‌های استان در نیمه نخست امسال هفت محکوم به قصاص در زنجان با گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.