یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: هفت قبضه سلاح شکاری از 9 شکارچی متخلف که اقدام به شکار کرده بودند کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان ها از ابتدای امسال تلاش کردند با قلم خود بخشی از دستاوردها، پیشرفت‌ها را مطرح و در عین حال مشکلات‌های موجود در مسیر توسعه و دغدغه‌های مردم را نزد افکار عمومی و دولتمردان بازگو کنند و به خاطر همین کوشش‌ها، در نیمه نخست امسال با کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف رسانه‌ای درخشیدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: میزان وقوع تصادف‌های رانندگی درون شهری این استان طی 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل سیر صعودی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: بازدید از پنج موزه این استان روز ششم مهرماه جاری مصادف با روز جهانی گردشگری رایگان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شمار مشترکان این شرکت در سطح استان در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی به 355 هزار و 206 مشترک رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رزمندگان اسلام طی دوران دفاع مقدس در مقابل رژیم صدام و حامیانش حماسه‌هایی ماندگار خلق کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از کشف سه انبار کالای قاچاق در شهرستان ابهر و یک انبار در زنجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: آمارها نشان می‌دهد این استان در زمینه حاشیه نشینی پایین‌تر از نرم کشوری است و جزو استان‌های مشکل‌دار کشور به شمار نمی‌آید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: امسال 27 پروژه مهم و قابل افتتاح این استان را به دولت معرفی کردیم که این در کنار جهش تولید صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست جاجرم گفت: سه متخلف که اقدام به شکار 10 قطعه کبک در ارتفاعات منطقه کبابای این شهرستان کرده بودند دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان زنجان گفت: قولنامه‌های معاملات در حوزه مسکن باید بدون دست نوشته و چاپی باشد تا در مراجع قضایی اصالت داشته باشد بر همین اساس شهروندان از انعقاد هرنوع قولنامه دستی خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در دوران دفاع مقدس درحالیکه رژیم بعث عراق از سوی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی مورد حمایت مالی و نظامی قرار داشت، ایران مردانه روی پای خود ایستاد و چهره واقعی استکبار جهانی را به صورت شفاف به جهانیان نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همه ساله تعدادی از افراد به دلایل متعددی از جمله اختلالات ژنتیکی در جهان و کشورمان دچار معلولیت شده و هر روز نیز بر تعداد آنان افزوده می‌شود و در این میان متخصصان امر بر این باورند که انجام مشاوره‌های ژنتیک به عنوان سدی در برابر معلولیت عمل کرده و از بروز این اختلالات جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دستاوردها، ابعاد و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس باید به درستی برای نسل جوان تبیین شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون رصد دقیقی از میزان چاقی و اضافه وزن دانش آموزان این استان انجام نشده است که با اجرای برنامه ملی کوچ " کنترل وزن و چاقی" تلاش می‌شود این مهم به سرانجام برسد که می‌تواند مبنای پژوهش‌های بعدی باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: 10 تن مواد اولیه شوینده قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.