یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول باغبانی اداره جهاد کشاورزی شهرستان طارم، گفت: امسال 20 هزار تن انواع مختلف محصول انار در باغات شهرستان طارم از توابع استان زنجان، تولید و برداشت آن نیز آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: زنجان سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد و غواصان دریادل و شجاع این استان افتخارات بسیار زیادی را در برابر دشمنان آفریدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: متوسط قیمت اقلام صادراتی تولید شده در این استان یک هزار و 616 دلار به ازای هر تن و این میزان در میانگین کشوری 286 دلار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه، طی 24 ساعت گذشته به صفر درجه سانتیگراد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: دانشگاه‌ها پایه حرکت اقتصاد دانش‌بنیان هستند و در این میان دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم مکانهایی نیستند که دیواری به دور خود کشیده بدون هیچ ارتباط و تعاملی با محیط پیرامون خود فقط دانشجو در آن تحصیل کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: طی سه سال گذشته در تولید واکسن اتفاقات بزرگی در کشور رخ داده است و تا پایان امسال برای اولین بار واکسن آنفلوانزای ایرانی وارد بازار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج مرد میدان‌های سخت بوده و به عنوان رقیب سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی نیست بلکه همواره در کنار دولت است تا کمک کار همه دستگاه‌ها باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در حوزه علم و فناوری طی سال جهش تولید، تعداد شرکتهای دانش بنیان فعال در کشور از پنج هزارو 300 شرکت فراتر رفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بازنگری در طرح هادی با توجه به افزایش جمعیت روستایی و وجود متقاضیان جدید زمین و مسکن برای سکونت در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که در این راستا بازنگری این طرح در 265 روستای استان به پایان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: خدمت جهادی به اقشار مختلف مردم از مهمترین اهداف سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: نخستین نقشواره استانی هنر عاشورایی از سوی بسیج هنرمندان این استان در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، پوستر و عکاسی، برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان طی 24 ساعت گذشته به عنوان سومین استان سرد کشور ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و صندوق پژوهش و فناوری ارزش‌آفرین اشراق زنجان با هدف حمایت از شرکت‌های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه سلامت با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق دستورات داده شده، هیچ گونه گذشتی با نانوایی‌هایی متخلف انجام نمی‌گیرد و در این ارتباط سختگیرانه ترین برخورد با واحدهایی که پروتکل‌های بهداشتی کرونایی را رعایت نمی‌کنند اعمال و در نهایت تعطیل خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به آمار و ارقام موجود، این استان بطور کامل در دامنه پیک سوم شیوع کرونا قرار گرفته است که در صورت انجام ندادن اقدامات بهنگام بطور قطع این پیک بلندمدت تر از پیک دوم خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کاروان سلامت اعزامی از این استان به روستای دوشینکوه شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان به ارزش پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح نذرآب 3، خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشی رایگان ارائه دادند.