یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: آموزش‌های این اداره کل در شهرهای با وضعیت سبز و زرد کرونایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، حضوری و در شرایط قرمز و نارنجی به صورت مجازی و غیرحضوری است.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل در پایان نشست نمایندگان ولی فقیه در شمال‌غرب کشور، بیانیه‌ای پیرامون مسائل و موضوعات مختلف در مورد جنگ قره باغ صادر کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های اداره کل هواشناسی این استان، تجهیز مرکز پیش بینی و زیرساخت‌های بخش فناوری آن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: با اجرای طرح هوشمند سازی کارت ملی تاکنون برای 744هزار و 624 نفر از واجدان شرایط صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: استفاده از بذرهای اصلاح شده علاوه بر مقاومت در برابر تنش‌های محیطی، بهره‌وری تولید این محصول را بیش از 40 درصد افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به تقاضای بالا، واکسن آنفلوانزای توزیع شده در استان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه برای گروه‌های هدف تزریق خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: رصد کارشناسان این اداره کل نشان می‌دهد بطور میانگین بالای 70 درصد مدارس استان وضعیت خوبی برای ادامه فعالیت در شرایط کرونایی دارند و نظارت‌های مستمر در این خصوص انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - در پی شدت گرفتن مناقشه و درگیری های 2 کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مورد قره باغ نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل با صدور بیانیه ای پایان درگیری‌ها را خواستار شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - برگزیدگان سیزدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی قروه در مراسم اختتامیه این رویدا هنری و مذهبی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون 2 هزارو 900 نفر از جمعیت ناشنوایان این استان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد تعداد یک‌هزارو 739 نفر مستمری بگیر هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: 295 راس دام اهلی در این استان طی 6 ماهه نخست امسال از سوی گرگ‌ها دریده شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نهم مهر 1359 خورشیدی ستاد مشترک ارتش در اطلاعیه‌ای آمادگی مردم برای اعزام به جبهه جنگ را اعلام کرد و نوشت: گروه‌ها و اقشار مختلف مردم در روستاها و شهرهای کشور آمادگی خود را جهت اعزام به مرزها و دفاع از میهن اسلامی اعلام داشتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان در 6 ماهه نخست امسال 323 مورد عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان مختلف انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری قلم زنی روی مس کودک کار زنجانی در مسابقات فرهنگی هنری مدارس گفت: توانمندسازی، کشف و پرورش استعدادهای این کودکان از اهداف بهزیستی و مراکز حامی کودکان کار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر به زنجان و بازدید و افتتاح طرح‌های مختلف دانش بنیان و کسب و کار، با ابراز رضایت از روند پرشتاب رشد استان در این حوزه، بر سخنان روسای دانشگاه‌های زنجان در این خصوص صحه گذاشت و بر لزوم حمایت از این حرکت‌های روبه توسعه تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور سه شنبه 8 مهر ماه برای بازدید و افتتاح چندین طرح دانش بنیان به استان زنجان سفر کرد. وی در این سفر اولین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان را افتتاح کرد و از دیگر برنامه های ستاری در زنجان میتوان به بازدید از پروژه های دانش بنیان در حال توسعه در دانشگاه های زنجان، تحصیلات تکمیلی و آزاد اسلامی اشاره کرد.