یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 162 گروه تخصصی مجازی و یک‌هزار اثر ویدیویی سه دقیقه ای توسط مربیان تولید و با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بارگذاری شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین نقطه این استان به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: با توجه به ارزیابی های انجام گرفته از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص برنامه‌های آموزشی دهیاران در سال گذشته و نیمه نخست امسال، عملکرد دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان مطلوب ارزیابی شده و زنجان در این زمینه رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 عضو بیماران مرگ مغزی در استان پس از اعزام به بیمارستان سینای تهران به بیماران نیازمند اهداشده که از این تعداد 18 مورد پیوند کلیه،10 مورد کبد و 2 مورد دیگر پیوند قلب بوده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: آنچه که نیاز امروز کودکان در الگوپذیری است، آشنایی آن‌ها با قهرمانان و اسطوره‌های ایثار و شهادت امروز و دیروز کشور است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون 11 هزار و 935 نفر برای مسکن کارگری در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - با بازگشایی مدارس در سراسر کشور تاکید فراوانی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شد، اما در حقیقت رعایت این مهم برای دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی دور از ذهن به نظر می رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 25 جلد کتاب ویژه گروه کودک و نوجوان به قلم نویسندگان و شاعران توانای زنجانی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کنگره 3535 شهید استان منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - چراغ رونق صنعت فرش و قالیبافی در زنجان در این روزها رو به کم فروغی گذاشته و با وجود ظرفیت‌های قابل توجه در استان، این هنر صنعت در پیچ و خم مشکلات گرفتار آمده و زمین گیر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با افتتاح 2 باب خانه هلال در شهرستان خدابنده، تعداد خانه‌های هلال این شهرستان به 27 مورد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح مهر تحصیلی با توزیع یک هزار بسته لوازم بین دانش‌آموزان این استان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آب‌بری صنایع فولاد و مصرف بالای آب در این واحدها، منابع آب‌های زیرزمینی در منطقه ابهر را تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال برای خرید اقلام و تجهیزات ورزشی در سال تحصیلی جدید اختصاص یافته که این امکانات جهت توزیع در مدارس استان با اولویت مدارس کم برخوردار دخترانه ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر جایگاه حساس و خطیر نیروهای مسلح گفت: این نیروها همواره مأموریت‌ها و مسئولیت‌های زیادی دارند و از سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: برنامه‌های امسال با توجه به شیوع این ویروس منحوس با تغییراتی و به شکل جدید با مشارکت بیش از پیش بسیج اقشار و پایگاه‌های بسیج در سطح استان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، طی مراسمی به عنوان نخستین سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان منصوب و معرفی شد.