یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به توافق‌های انجام شده با بانک‌های عامل برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و جهش تولید، حجم بالایی از تسهیلات وارد استان خواهد شد که بسیار راهگشا خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان از روز یکشنبه /30 شهریور ماه / روند کاهشی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردی در شهر زنجان همسر خود را به قتل رساند و پلیس در پی دستگیری متهم فراری است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مسابقات والیبال ساحلی نونهالان استان قزوین جام پیشکسوت غلامعلی ملکی‌ها روز شنبه با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - آغاز تصویربرداری سریال شهید شهریاری در زنجان و برگزاری رزمایش «شور عاطفه‌ها» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند از مهمترین رویدادهای خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ویروس هزارچهره کرونا با گذشت ماه‌ها همچنان در جهان و در اقصی نقاط کشورمان جولان می‌دهد و بروز این مساله سبک جدیدی از زندگی را در ابعاد مختلف موجب و در این میان آموزش عالی نیز دستخوش تغییرات شده است و اینک دانشجویان با بازگشایی دانشگاه‌ها با 2 روی سکه آموززش مجازی در روزگار کرونایی مواجه هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: از آغاز امسال تاکنون 40 میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا به صنعتگران صنایع دستی این استان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هفت نقطه از 50 نقطه حادثه خیز مسیرهای ارتباطی این استان به طور کامل اصلاح و ایمن سازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پس از پیروزی انقلاب تا کنون تداوم داشته که با هوشیاری ملت بزرگ ایران خنثی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مرحله سوم طرح نظارت و ارزیابی عملکرد مدارس غیردولتی با عنوان "ناعم" در این استان با هدف افزایش رضایت‌مندی در مخاطبان و اولیای دانش‌آموزان آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نود وسومین خانه هلال استان زنجان در اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مراکز مشاوره پلیس نقش مهم و اثرگذاری در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اخذ بارنامه فروش ماده معدنی در این استان به رقم 250 معدن افزایش پیدا کرده که این به معنی استخراج مواد کانی از سوی این تعداد معدن و به فروش رساندن آنها است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 24 پژوهش در خصوص کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام شده است که 2 مورد از آنها طرح‌های خلاقانه به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: 11 هزارو 788 دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌های آزاد و سماء استان زنجان تحصیل می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در حالی‌که همه افراد می‌دانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویروس کرونا کنترل می‌شود بازهم عده‌ای با سفرهای غیرضروری سبب رشد نمودار مبتلایان به این بیماری با شیب کند شدند.