یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان و رییس کمیته پشتیبانی انتخابات زنجان و طارم گفت: 500 لیتر الکل برای هر شعبه، 30 هزار عدد ماسک و 10 هزار جفت دستکش در شعب اخذ رای این 2 حوزه انتخابیه توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در دور دوم انتخابات نیز مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و. نشان از پایبندی به انقلاب، نظام و ولایت فقیه است.،

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان گفت: شکایت یا اعتراضی که در روند برگزاری انتخابات تاثیرگذار باشد، تاکنون گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: انتخاباتی که امروز _ دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی - درحال برگزاری است، برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در سال 1400 آسیب شناسی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از زمان بازگشایی مدارس در استان تاکنون بازدیدهای دقیق و سخت گیرانه‌ای از سوی کارشناسان بهداشتی استان انجام شده است که این مهم تا پایان شهریور و بصورت 100 درصدی در همه مدارس پایش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به قرارداد 700 میلیون تومانی شهرداری زنجان با صدا و سیما و ممنوعیت ثبت‌نام خدمات زیارتی عتبات عالیات برای اربعین حسینی در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: 2 هزار نیروی پلیس استان تامین امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم را عهده‌دار هستند.

وب‌گاه تابناک

دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ده حوزه انتخابیه از ساعت هشت صبح امروز با رقابت بیست نامزد برای ده کرسی مجلس آغاز شد. بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مدت برگزاری این انتخابات ده ساعت خواهد بود که در صورت لزوم، یک یا دو ساعت هم تمدید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با به صدا درآمدن زنگ مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 9 استان کشور، کار جمع آوری آرای مردم زنجان و طارم برای انتخاب دومین نماینده این حوزه در مجلس، در 319 شعبه اخذ رای پیش بینی شده، آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ده حوزه انتخابیه از ساعت هشت صبح امروز با رقابت بیست نامزد برای ده کرسی مجلس آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان _ ایرنا - استاندار زنجان گفت: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم روز جمعه برگزار می‌شود تا روند انتخاب پنج نماینده استان به اتمام برسد و زنجیره وحدت و همبستگی مردم همیشه پا در رکاب نظام و ولایت تکمیل شود.

خبرگزاری ایسنا

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را که قرار است جمعه (21 شهریور) در 10 حوزه انتخابی برگزار شود، تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی گفت: دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس از صبح فردا در 3100 شعبه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

امیر حاتمی، وزیر دفاع و نیروهای مسلح در سفری یک روزه برای بررسی مسائل و مشکلات استان زنجان روز پنجشنبه 20 شهریور وارد این استان شد. امیر حاتمی ابتدا با حضور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری زنجان به بررسی جزئیات طرح‌های اقتصادی در حال اجرا در زمینه‌های گوناگون در سطح استان پرداخت. سپس در قالب بازدیدی از شرکت ایران ترانسفو از اولین ترانسفورماتور 400 مگاوات ساخت داخل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی ستاد انتخابات با بیان اینکه دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح فردا جمعه در 3100 شعبه برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - زنجان - سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع روز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به زنجان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان شرکت کرد و از پروژه‌های شرکت ایران ترانسفو بازدید کرد. عکس: عبدالرضا ولایی