یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کمک‌های مردم نوعدوست استان زنجان در قالب طرح " نذر آب 3 " با حضور استاندار زنجان و از سوی هلال احمر به هموطنان روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مجمع مشاوران جوان استاندار زنجان گفت: هر وقت کشور ما به جوانان اعتماد کرد با سربلندی و موفقیت از بحران‌های پیش‌رو عبور کرده و به دستاوردهای مهمی دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: فاز دوم مرمت تزیینات، ایوان شمال غربی گنبد سلطانیه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که طی سال‌های قبل در این دانشگاه پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده اند خبر داد و گفت: با توجه به تقاضاهای قابل توجه برای امکان ادامه تحصیل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی و سنوات فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاد ولی‌الله کلامی زنجانی، شاعر آیینی و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان درجه یک هنری گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان طی روزهای جمعه و شنبه با افزایش دما مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به مشکلات بخش کشاورزی استان و بی‌توجهی مسوولان مدیریت شهری به منطقه جنوب شهر زنجان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - یازدهمین خانه هلال ماهنشان در کمیته امداد امام راحل این شهرستان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: تاکنون اورژانس این استان با اعزام آمبولانس‌های مخصوص به بیش از سه هزارو 300 بیمار مشکوک کرونایی امداد رسانی کرده است که این روند همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قرار شد از مهر سال جاری 30 درصد ظرفیت پذیرش دانشجویان فوریت‌های پزشکی از میان بانوان باشد که این موضوع حلقه خدمت رسانی ما را تکمیل خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طول سال 1398 بیش از 4.5 میلیون ماموریت در اورژانس کشور انجام شده است، گفت: همچنین قرار است 2000 نیروی جدید را در اورژانس کشور استخدام کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: نرخ ازدواج در این استان طی پنج ماهه امسال رقم 8.7 مورد در هر هزار نفر است که این میزان در مقایسه با میانگین کشوری (8.1)، 6 دهم بالاتر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان ایرنا آیت الله عبدالله جوادی آملی گفت: فقیه علمی باید فقاهت عملی داشته باشد و در مسیر نشر معارف اسلامی قدم بردارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی می‌توان نظارت مناسبی بر بیمه‌شده‌ها و رفتارشناسی آنها انجام داد و برای این موضوع باید داده‌ها و اطلاعات درست در اختیار بیمه‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از ارائه آمارهای موازی پرهیز کنند، گفت: ارائه اطلاعات یکسان از طریق یک بانک جامع آمار موجب کاهش خطاها می‌شود.