یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ایرانیان در واپسین روزهای شهریور با ویروسی دست و پنجه نرم می کنند که پس از هفت ماه افت و خیز، هم اکنون موج سوم شیوع بیماری حاصل از آن بر مناطق مختلف کشور سنگینی می کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس سراسر عزت و افتخار برای کشور ملت مقاوم، بصیر و همیشه در صحنه ایران است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این استان در میزان ثبت‌نام کنندگان تسهیلات کرونایی در کشور رتبه سوم را به دست آورده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس مسؤول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح ملی حامی (خواهر خواندگی) در 30 مدرسه این استان طی سال تحصیلی جاری اجرایی می‌شود که این تعداد در سال تحصیلی گذشته 24 مدرسه در نظر گرفته شده بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: رودخانه قزل اوزن زنجان، جانوری نادر و با ارزش"شنگ" را در خود جای داده که این گونه جانوری هم اکنون در معرض انقراض است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شاخص میزان باروری کلی (TFR) برای زنان 10 تا 49 ساله استان زنجان در سال 98، رقم 1.91 ثبت شد که در مقایسه با سال ما قبل آن که 2.02 بود به میزان 0.11 کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سهم تولید ناخالص استان زنجان در بخش کشاورزی با 26 درصد، بالاتر از میانگین کشوری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تامین اعتبار لازم برای مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات شهری این استان برای معلولان یکی از دغدغه‌های این بخش بوده درحالیکه باور قلبی مدیران در اجرایی کردن طرح‌های مناسب سازی نقش اساسی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم‌اکنون 112 هزار نفر در بخش صنعت و معدن این استان تحت پوشش بیمه اجباری تامین اجتماعی هستند که این میزان 80 درصد مجموع افراد تحت پوشش این بیمه در زنجان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای ویستان بالا و پایین جمعیت تحت پوشش روستایی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان خرمدره به 99 درصد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: هم اکنون رسیدگی به اسناد بستری در 90درصد مراکز درمانی بخش دولتی و دانشگاهی و در برخی مراکز نیز بیش از 95 این اسناد به صورت الکترونیکی بررسی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: ورزش بدمینتون این استان در بخش همگانی نیازمند توجه مسوؤلان ذیربط است که در غیر این صورت رشد نخواهد یافت و درجا خواهیم زد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این اداره کل برای خدمات رسانی بیشتر، مرکز پاسخگویی به سوالات را در اداره کل آموزش و پرورش استان راه اندازی کرده است تا مخاطبان بتوانند پس از تماس از کانال‌های اعلام شده پاسخ خود را دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهر زنجان از یک سوداگر مرگ بیش از 3 هزار عدد دارو و 13 کیلوگرم شربت متادون غیرمجاز کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: هم‌زمان با رویداد ملی و معنوی شور عاطفه ها یک حامی برجسته کشوری 200 نفر از فرزندان ایتام این استان را با سرانه ماهیانه 75 هزار تومان برای هر یتیم به مدت یک سال زیر چتر حمایتی خود قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: منابع تعیین شده برای پرداخت تسهیلات جبران خسارت کرونا به میزان کافی در این استان تامین شده و در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد.