یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در نشست خبری ویدیو کنفرانس که به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس اورژانس به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: پایگاه‌های اورژانس کشور از 1900 به 3300 پایگاه و تعداد آمبولانس‌ها به 5700 آمبولانس رسیده و 330 دستگاه موتورلانس داریم و اکنون 45 بالگرد در حال فعالیت در اورژانس هستند، در سال‌های اخیر سرعت خدمت رسانی اورژانس به بیماران...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان گفت: ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای این استان از 11 ورزشکار ملی پوش برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با تولید 59 درصدی زیتون کشور در شهرستان طارم، تولید روغن این محصول به پنج هزار تن در سال رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح روستاهای دارای بافت‌های با ارزش به تعداد هفت روستا در سطح استان تهیه و هم‌اکنون این مهم برای روستای درسجین، قلعه و روستای قوزلو فاز یک، مصوب شده، برای روستای خورجهان در دست تهیه همچنین روستاهای انجلین، جزیمق و لار مصوب دفتر مرکزی بنیاد مسکن بوده که در صورت تامین اعتبار مطالعات مربوطه انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بدمینتون زنجان پایگاه مهم و خوبی برای فدراسیون به منظور میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره کتاب سال این استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند نمونه آثار خود را تا 15 مهرماه امسال به دبیرخانه ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا، امسال طرح آمارگیری از معادن استان به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شرکت کالسیمین به عنوان بزرگترین تولیدکننده شمش روی در خاورمیانه، با وجود سایه سنگین تحریم‌های مستقیم آمریکا، توانسته است در افزایش میزان تولید و حفظ و ایجاد اشتغال به نماد بارزی از حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و معنا کردن جهش تولید در صنعت روی کشور تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - 13 دستگاه اجرایی استان زنجان در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی در شاخص‌های مختلف به عنوان برترین‌ها معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر فدراسیون بدمینتون کشور گفت: از عمر ورزش بدمینتون 55 دهه می‌گذرد اما آنچنان که باید و شاید در کشور شناخته شده نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: سهم استان زنجان از آزادراه‌های کشور هشت درصد و این سهم از بزرگراه‌ها کمتر از یک درصد است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: شمار جانباختگان حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان 19.2 درصد در چهار ماهه اول امسال افزایش یافته درحالی که این آمار در متوسط کشوری 16.2 درصد کاهشی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی گفت: تسهیلات جهش تولید به شرکت‌های تعاونی استان اعم از تولیدی، خدماتی، اصناف و بنگاه‌های اقتصادی خارج از بخش تعاون اشتغالزا پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: متوسط سرعت خودروها در مسیرهای ارتباطی استان زنجان 6 کیلومتر بیشتر از میانگین کشوری است که این پیام واضحی را مبنی بر علت و شدت بالای تصادفات در جاده‌ها استان دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: 50 هزار نسخه کتابچه راهنمای استفاده بهینه و ایمن گاز طبیعی بین مشترکان جدید در سطح شهرها و روستاهای این استان در آستانه ورود به فصل سرد سال توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در این استان امسال هشت برابر نسبت به 2 سال قبل رشد یافته است.