یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سال جاری 253 فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان ابهر شناسایی و جمع‌آوری شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با حمایت‌های مسؤولان استانی آزمایشگاه فوق پیشرفته تشخیص کرونا با اعتبار هشت میلیارد و 200 میلیون تومان به زودی در این استان راه اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: این استان از چهار هزارو 211 کیلومتر راه روستایی برخوردار است که 2/7 درصد مجموع راه‌های روستایی کشور را شامل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ابلاغ مراتب تأیید صحت انتخابات در کل حوزه‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به استانداری‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نیمه نخست امسال تعداد 100 محکوم جرایم غیرعمد مالی با بدهی بیش از 187 میلیارد ریال در این استان از زندان آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - آخرین روز فصل تابستان را در حالی سپری می کنیم که حدود هفت ماه از ورود ویروس کرونا در کشور و اضطراب و نگرانی شهروندان و مسوولان در خصوص شیوع این بیماری می‌گذرد، که در این مدت این وضعیت به دغدغه اصلی اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طی هفته دفاع مقدس امسال بیش از یک هزار برنامه مختلف توسط سپاه این استان به مرحله اجرا درخواهد آمد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نهمین خانه هلال خرمدره در کارخانه مینو و دهمین آن در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، آماده انجام معامله شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون بیش از چهار هزار زن سرپرست خانوار و زنان در معرض آسیب تحت پوشش بهزیستی این استان زنجان هستند که با در نظر گرفتن اهداف مشترک بین بهزیستی و سپاه می توان خدمات لازم را به آنها افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: با فراهم بودن امکان تحصیل غیر حضوری و مجازی در پیام نور، این دانشگاه مناسب ترین شرایط را از جهت امن و سلامت محور بودن در شرایط کرونایی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان نوشت: صحت انتخابات مرحله دوم در حوزه‌های دهگانه انتخابیه به تایید شورای نگهبان رسید و مراتب به وزارت کشور اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: از زمان تشکیل اتاق بازرگانی در زنجان در بخش تجارت خارجی استان بسیار موثر و فعالیت مطلوبی داشته و هم اکنون در زمره 10 استان اول کشور در این حوزه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای این استان از اواخر هفته جاری، روند افزایشی خواهد داشت و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز افت دما پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون 338 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و از این تعداد 76 نفر در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت هستند که 50 درصد آنان را بیماران بدحال تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در شرایط کرونایی به جای شعار، به صورت عملیاتی وارد میدان عمل شوند چراکه در زمان حاضر سلامت مردم در اولویت قرار دارد و در صورت بی‌توجهی به این مهم مشکلات عدیده‌ای به وجود خواهد آمد.