دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: صاحبان شماری از باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام این استان به دلیل ضرور و زیان وارده در آستانه جمع‌آوری و فروش تجهیزات و تعطیلی باشگاه هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حقوق دولتی وصول شده از معادن این استان از 70 میلیارد ریال در سال 94 به 320 میلیارد ریال در سال گذشته رسید و با توجه به روند افزایشی وصول حقوق دولتی معادن، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری شاهد وصول 400 میلیارد ریال حقوق دولتی باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این استان 586 آزاده دارد که از میان آن‌ها هفت شهید آزاده با عنوان شهدای غریب، مدال افتخاری برای استان زنجان محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - افتتاح نخستین پایگاه اورژانس ریلی کشور در زنجان و اجرای قانون حدنگاری اراضی زراعی برای اولین بار در سطح کشور از جمله از مهمترین رویدادهای خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: متقاضیان فرزند خواندگی ابتدا به بهزیستی شهرستان محل اقامت خود مراجعه کرده و پس از اخذ مشاوره‌های لازم درخواست خود را از طریق سامانه فرزند پروری به آدرس http://adoption.behzisti.net ثبت کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای گرم از امروز یکشنبه /19 مرداد ماه / تا اواخر هفته جاری در اغلب مناطق این استان حاکم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شهرستان ماهنشان جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار منحصر به فرد دارد که یکی از آنها قلعه لک‌لک‌ها در روستای شکورچی واقع شده است و به دور از هیاهو و آمد و شد اهالی روستا در آشیانه‌های بلندشان گذران زندگی می‌کنند و جالب اینکه بین این پرندگان و روستائیان محلی، ارتباط بسیار مسالمت آمیزی برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان توسط این شرکت به 499 تن رسید.

خبرگزاری دانا

مدیر فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مشکل نبود جایگاه سوخت در شهر ارمغانخانه برطرف می شود.

خبرگزاری میزان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: در سال جاری با مشارکت و همکاری مالکین، مرمت سرا‌های بازار تاریخی زنجان آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته طی سال جاری طرح جذب و آموزش اولیاء بی‌سواد و مخاطبین خاص بازمانده از تحصیل با جدیت دنبال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق برنامه اعلام شده، ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی دارای شرایط لازم در استان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در صورتی می توان گفت وضعیت این استان از قرمز به زرد تغییر یافته است که شمار بستری‌های روزانه کمتر از 30 مورد باشد که در زمان حاضر 2 برابر این تعداد است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: تاثیرگذاری جهاددانشگاهی نمود فعالیت‌های این نهاد در چهار دهه عمر خود است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار، گفت: خبرنگار، خوب می داند که مسوؤلیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جوانان دیروز، شجاعانه در جنگ تحمیلی حضور یافتند اما امروز دشمن با جنگ تمام‌عیار روانی و فرهنگی با جمهوری اسلامی مبارزه می‌کند که خبرنگاران، اصحاب رسانه و اهل قلم در خط مقدم این جنگ قرار دارند.