دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رویکرد پلیس در ایام محرم، گفت: نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ بوده و تمامی برنامه ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سلامت نفس و حرمت‌گذاری به مردم را از بهترین خصوصیات اصحاب رسانه این استان است و رسانه‌های استان زنجان هیچگاه به دنبال ماجراجویی نبوده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: محصولات لبنی که شامل قیمت گذاری نمی‌شوند نباید مدام افزایش قیمت داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کرونا این میهمان ناخوانده با تمام مشکلات بهداشتی و سلامتی که برای جوامع به بوجود آورد سایه نحس خود را بر زندگی‌های خانوادگی نیز گسترد تا شاهد از هم پاشیدن زندگی زوجین و افزایش طلاق در این روزهای کرونایی باشیم و این نیز به لیست عوارض ویروس منحوس کرونا افزوده شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش همدلی مومنانه «ایران همدل» همزمان با سراسر کشور در این استان برای کمک به مددجویان بهزیستی زنجان باموضوع "کرامت علوی، شور حسینی" در فاصله زمانی عید غدیر خم تا پایان ماه صفر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: طبق اعلام دفتر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان متبوع، ثبت‌نام آنلاین نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تا 31 مردادماه تمدید شده و امسال قصد داریم تا از استان زنجان در تمام رشته‌ها، شرکت‌کننده داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: 14 سهره طلایی از سوی محیط‌بانان این اداره کل از دام صیادان متخلف غیربومی، رها و به دامان طبیعت انگوران در شهرستان ماهنشان بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون در این استان 16 مدرسه روستایی یک دانش‌آموزی و 305 مدرسه با کمتر از 20 نفر دانش‌آموز فعال است که هزینه بسیار بالایی برای آن صرف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هدف استکبار جهانی، ایجاد ناامنی و گسترش پدیده شوم مواد مخدر در منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده ناجا گفت: چهار ماهه نخست امسال بیش از 400 تن انواع موادمخدر در کشور کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: چهار ماهه نخست امسال بر اثر وقوع تصادفات رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان 84 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: 9 هزار راننده حرفه‌ای حمل‌ونقل کالا و مسافر در این استان فعال هستند که 2 هزار راننده مربوط به بخش مسافر و هفت هزار راننده مربوط به حمل‌ونقل کالا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول کلینیک شیردهی مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان گفت: در صورتی که حال عمومی مادر کرونایی با تشخیص قطعی پزشک بد باشد، تغذیه نوزاد به طور موقت از بانک شیر و یا با شیر خشک انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون شهر زنجان و تعدادی از شهرستان‌های این استان به لحاظ بیماری کرونا در شرایط هشدار و مابقی نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: جهاد دانشگاهی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1359 تشکیل شده و برآمده از نظام مقدس جمهوری اسلامی و محصول عملکرد و تفکر انقلاب است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: اولین اورژانس مستقر در شهرک‌های صنعتی کشور با حضور معاون اورژانس کشور در شهرک صنعتی تخصصی روی (شماره 2) زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.