دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در روزهای سخت کرونایی که سایه این ویروس منحوس بر حوزه‌های مختلف سنگینی می‌کند، رسانه‌های جمعی با وجود سختی‌ها و موانع متعدد این شرایط همچنان به قیمت جان در عرصه اطلاع رسانی بهنگام نقش آفرین هستند تا روند اطلاع رسانی دچار وقفه نشود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بیشترین میزان بارش این استان در 24 ساعت گذشته با 9.8 میلیمتر از ایستگاه هواشناسی فرودگاه زنجان گزارش شد.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جهش تولید، 1020 معدن غیرفعال شناسایی شده به چرخه تولید باز خواهند گشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان در ادامه ملاقات‌ها و ارتباط‌های مستمر خود با اقشار مختلف مردم، روز پنجشنبه / 16 مرداد / با حضور در سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) که بیش از سه ساعت به طول انجامید، پاسخگوی تلفنی 55 نفر از نقاط مختلف استان زنجان بود و دستورات لازم برای حل مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی تماس‌گیرندکان را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: میزان پرداخت تسهیلات این بانک در استان طی 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 39درصد افزایش داشت و این در حالی است که در بخش منابع بانک فقط 10 درصد رشد داشتیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون حدود 2 میلیون و 100 عدد ماسک در قالب پویش های مردمی با ظرفیت بخش خصوصی، همکاری هلال احمر و فنی و حرفه ای تولید و با قیمت تمام شده بدون احتساب سود در اختیار شرکت تعاونی داروسازان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به غیرقانونی بودن افزایش قیمت شیر در زنجان و افت 70 سانتی‌متری آب در دشت‌های استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری ماه محرم و برگزاری آن تابع تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته پری در شهرستان ماهنشان و شهر قیدار مرکز شهرستان خدابنده با دمای 13 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه این استان گزارش شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه آهن منطقه شمال‌غرب گفت: تعداد 30 دستگاه واگن برای خدمات‌رسانی اورژانس ریلی کشور در ایریکو بازسازی خواهد شد که با عنوان واگن اورژانس ریلی خدمات رسانی خواهد گرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون از مجموع 16 هزار تکنسین اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک‌هزار و 800 نفر به بیماری کووید -19 مبتلا شدند که اغلب آنان بهبود یافتند ولی متاسفانه چهار نفر از این افراد در اثر این بیماری جان خود را از دست داده و شهید شدند.

خبرگزاری میزان

مسئول بسیج سازندگی زنجان گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان زنجان با توزیع 7 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همزمان با دهه ولایت، نخستین پایگاه اورژانس ریلی کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان خرمدره استان زنجان افتتاح شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون فنی و عملیات اورژانس کشور گفت: خدمت‌رسانی به بیماران سکته مغزی در زنجان به صورت استاندارد انجام می‌شود و این استان در این خصوص دارای رتبه‌های جهانی، منطقه‌ای و کشوری است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور گفت: تعداد 30 دستگاه واگن برای خدمات‌رسانی اورژانس بازسازی خواهد شد که با عنوان واگن اورژانس ریلی ارائه خدمت خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: استان یزد قرار است در اسفندماه کنگره متفاوتی را با رویکرد حرکت از اجلاسیه به سمت برنامه‌های خدمت‌رسانی در سال جهش تولید برگزار کند.