دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: با اینکه در حوزه خدمات بهداشت و درمان استان شرایط مناسبی دارد اما دانشگاه علوم پزشکی در حوزه آموزش و تحقیقات با کمبود مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: کار دستگاه قضایی در جهت تنظیم امور برای اجرای سیاست‌ها بوده و بر این اساس در کنار سایر دستگاه‌ها برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی نماد مبارزه علمی برای رفع خلاء‌های کشور است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تبدیل سند نسقی زمین های کشاورزی به اسناد تک برگی برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در زنجان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: کولرهای آبی و گازی مشمول استاندارد اجباری هستند و عرضه این محصول بدون علامت استاندارد ممنوع است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، از همکاری جهاددانشگاهی با وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی به عنوان نهادی تسهیل‌گر در حوزه اشتغال خانگی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نخستین مرکز مشاوره حقوقی به کارگران و کارفرمایان در شهرستان زنجان به عنوان پایلوت راه اندازی می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سه میلیارد و 100 میلیون ریال (310 میلیون تومان) اعتبار به منظور ادامه عملیات طرح آبرسانی به روستای جابه‌جا شده پالتلو زنجان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان اختصاص خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، شرایط آب و هوای امروز این استان، گرم و در برخی مناطق نیز با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: وقوع تصادفات رانندگی طی خرداد ماه امسال نسبت خرداد ماه سال قبل در مسیرهای ارتباطی این استان 208 درصد رشد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از راه‌اندازی اتاق عقد در این حسینیه خبر داد و گفت: زوج‌های جوان که خواستار برگزاری ازدواج آسان هستند می‌توانند از این امکان برای برگزاری مراسم استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در شرایط کرونایی حاکم با هدف رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، رویکرد بر حضور نیافتن والدین و دانش‌آموزان برای زمان ثبت نام در مدارس است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: با ارتقای بهره‌وری حداقل تولیدات بخش کشاورزی در این استان به 2 برابر میزان فعلی افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت: تمام مسؤولان و امامان جمعه در تمام نقاط کشور و استان به این نتیجه رسیده‌اند که تکلیف و هدف اصلی، خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه است و خوشبختانه از این رو تعامل بسیار مطلوبی بین امامان جمعه و تمام مسؤولان و مدیران در سطح این استان وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با گذشت 30 سال از دوران دفاع مقدس کنگره شهدای استان زنجان برگزار نشده است و به دلیل فوت پدر و مادران شهدا از این نعمت ها بی بهره شده و خاطرات رزمندگان جایی ثبت و ضبط نمی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با تلاش مسؤولان دادگستری، دادستان، امام جمعه و معتمدان شهرستان خرمدره، یک فقره پرونده قتل عمد با جلب رضایت از خانواده مقتول با صلح و سازش، مختومه شد.