دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - چهارمین روز مردادماه در حالی با همزیستی با ویروس کرونا سپری شد که همچنان 25 استان شور در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند و برای بهبود شرایط چاره ای جز رعایت دستورات بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از سفر و تجمعات تجویز نمی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز ثبت نام برای دریافت کمک ودیعه مسکن برای متقاضیان خبرداد و گفت: ثبت نام از طریق سامانه پیامکی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری کنگره 3535 شهید این استان، فرصتی مغتنم و مناسب برای تبیین زیبایی‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مشارکت جوانان به معنی روند رو به رشد احساس مسوولیت آنان در جامعه بوده که امروزه در سطح مجامع علمی از اهمیت بالایی برخوردار است و از آن به عنوان هدف و وسیله توسعه نام می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان زنجان گفت: 102 مرکز و موسسه برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند و واجدان شرایطی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند برای برخورداری از تسهیلات ویژه بنگاه‌های به شدت آسیب دیده تا پنجم مرداد اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان: زمان ارسال آثار به نخستین مسابقه فیلم کوتاه و عکس با محوریت آثار و جاذبه‌های شاخص گردشگری و تاریخی استان زنجان تا 31 مرداد جاری تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: 90 درصد افراد مبتلا به کووید - 19 با وضعیت عمومی خوب به شکل سرپایی درمان می‌شوند که این افراد در سطح جامعه و خانواده در مشاغل متفاوتی مشغول هستند و برای اینکه بتوان بیماران را درمان و از انتشار آن جلوگیری کرد، تشخیص سریع این بیماری وظیفه تیم پزشکی و گروه بهداشت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تعداد 206 واحد تولیدی و بیش از 32 هزار نفر از کارگران استان از اقلام بهداشتی توزیع شده توسط شرکت تعاونی داروسازان زنجان بهره‌مند شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: بزهای دریده شده در روستای سایان از توابع شهرستان زنجان به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: بخشی از پوشش گیاهی کوه گاوازنگ زنجان، طعمه حریق شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تیر ماه امسال 374 تن گندم قاچاق از سوی ماموران انتظامی این استان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل روابط عمومی تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، هیچ موردی از این بیماری منحوس در میان پرسنل و سربازان این تیپ مشاهده نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به بارندگی و وقوع رعد و برق شدید، صعود به ارتفاعات و تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خطرآفرین است و باید از این کار پرهیز شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان و وضعیت قرمز شیوع کرونا در اغلب مناطق زنجان از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری این استان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پروانه بهره‌برداری برخی از مودیان مالیاتی در این استان صادر شده و محل فعالیت آن‌ها نیز در زنجان بوده اما پرونده مالیاتی خود را در استان‌های دیگر تشکیل داده و مالیات خود را در آن استان‌ها پرداخت می‌کنند که بیش از 70 مورد، پرونده مهم شناسایی و با اقدامات لازم 42 مورد به استان بازگردانده شد.