دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: یکی از بزرگترین اولویت‌ها و مهمترین محورهای نقشه راه مکتوب این استان در سال 99 اجرای طرح اقدام ملی مسکن است که به همین منظور، جلسات شورای مسکن هر 2 هفته یک بار و به صورت میدانی و عملیاتی و با در نظر گرفتن تمام جوانب برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از 70 درصد زندانیان واجد شرایط در این استان در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند که 80 درصد آنان موفق به کسب گواهینامه شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بیماری هزار چهره کرونا مدتی است که بر تمامی اقصی نقاط جهان و جای جای کشورمان سایه انداخته، بسیاری را بدون آنکه تصورش را کرده باشیم به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به کام مرگ فرستاده است و دردناک‌تر اینکه مرگ غریبانه آنها دردی بر بازماندگان است که با هیچ مرهمی التیام نمی‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: واگذاری مسکن مهر در شماری از استان‌ها به اتمام رسیده و اختتامیه این طرح را طبق برنامه‌ریزی‌ها در آبان‌ماه سال جاری به جز در مناطقی که مشکل حقوقی دارند، خواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اخذ مالیات به جای بخش تولید باید به سمت فعالیت های غیرتولیدی مثل دلالی و سپرده های بانکی برود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امسال تجهیز و راه اندازی 70 خانه ورزش روستایی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: کاهش 14 درصدی جمعیت زندان‌های زنجان در سال گذشته، آمار بسیار مطلوبی است که باید این مسیر کاهشی را حفظ کرده و روند آن را ادامه دهیم که این مهم، نیازمند همراهی و همکاری قضات در کنار مسؤولان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شمار روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دولت تدبیر و امید به 611 روستا افزایش یافت و در این مدت بیش از 110 هزار خانوار از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانا

احدی گفت: با بهبود شرایط کشور عراق از نظر بیماری کرونا، مرحله جدید ثبت‌نام عتبات عالیات آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه بیش از نیمی از محصول راهبردی گندم استان زنجان در این شهرستان تولید می‌شود، گفت: بر اساس پیش بینی ها در سال زراعی جاری 200 هزار تن گندم از مزارع خدابنده برداشت می شود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظام پرستاری زنجان گفت: تاکنون حدود 100 نفر از پرسنل پرستاری استان گرفتار بیماری کرونا شده‌اند که تعدادی پس از بهبودی به محل کار خود برگشته اند اما 50 درصد آنان در منازل بسر می‌برند و در واقع سیتسم از به‌کارگیری آنان محروم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد پدیده غالب هوای این استان تا پایان هفته خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال‌های گذشته حدود 17 درصد درخواست تاسیس جوازهای صنعتی، منتج به صدور پروانه بهره‌برداری می‌شد اما با تاکید بر جهش تولید و ایجاد رونق در فعالیت‌های صنعتی هم‌اکنون 25 درصد درخواست‌ها منتج به صدور پروانه بهره‌برداری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هم‌اکنون 6 روش استعلام غیرحضوری برای اعتبار دفترچه‌های درمانی طراحی و در دسترس بیمه شدگان قرار گرفته که سه روش آن اینترنتی و سه روش نیز غیراینترنتی است.