دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان گفت: در مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی توزیع 45 هزار بسته پروتئینی به میزان چهار کیلوگرم توسط گروه‌های جهادی این ستاد، به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در زنجان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان گفت: مشکلات ایجاد شده در شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان به دلیل اختلال سیستمی بوده که نقص سیستم با تلاش متخصصان انفورماتیک این بانک، مرتفع شده و هم‌اکنون هیچگونه محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: تاکنون 2 هزارو 700 تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان این استان خریداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان زنجان، گفت: به علت شیوع مجدد بیماری کرونا، از ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی این استان هیچ استقبالی نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد: مهلت ویرایش و بارگذاری مدارک متقاضیان طرح ملی اقدام مسکن این استان تا 14 تیرماه جاری تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 121 دختر بی‌سرپرست و بدسرپرست این استان در خانواده زیستی و جایگزین تحت پوشش بهزیستی استان بوده و از خدمات مددکاری، روانشناختی و امداد ماهیانه برخوردار هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان به عنوان سومین مرکز استان خنک کشور، گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 62 بیمار کرونایی در بخش آی. سی. یو بیمارستان‌های این استان بستری هستند که نیمی از آنان بدحال بوده و در معرض آسیب بیشتر قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در این استان به عدد 2.04 اسب بخار در هکتار رسیده که این میزان مطابق اهداف برنامه تحقق پیدا کرده و زنجان همچنان جایگاه دوم را در این زمینه در بین استان‌های کشور دارد.

خبرگزاری دانا

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا آبان ماه سال جاری پرونده مسکن مهر در استان‌های کشور بسته می‌شود.

خبرگزاری دانا

جوادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به انتقال زندان زنجان به بیرون از شهر گفت: سه محل جدید برای انتقال زندان زنجان پیش‌بینی شده ولی هنوز انتخاب محل جدید قطعی نشده است.

خبرگزاری دانا

نبیان با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی در استان زنجان به خوبی پیگیری شده است، گفت: تا پایان ماه آینده زمان تحویل مسکن اقدام ملی در برخی استان‌ها مشخص می‌شود‌.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون کشاورزی، آب و اقتصاد سبز اتاق بازرگانی زنجان گفت: الگوی بورس منطقه‌ای کشاورزی این استان از بورس منطقه‌ای کشاورزی ازمیر ترکیه گرفته خواهد شد چراکه رابطه اقتصادی خوبی بین استان زنجان و استان ترکیه در جریان است.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از دغدغه‌های مردم تحویل مسکن مهر است که امیدواریم تا چند ماه آینده همه طرح‌ها را تحویل مردم دهیم.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - آنچه این روزها در مواجهه با ویروس کرونا بیشتر به گوش می رسد تاکید کادر درمانی بر استفاده از ماسک به عنوان سپر دفاعی برای قطع زنجیره شیوع بیماری کووید 19 است، مسئله مهمی که شاید در نگاه برخی کم اهمیت قلمداد شود.