سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: بسته شدن درب باشگاه‌های ورزشی این استان به علت شیوع ویروس کرونا، صحت ندارد و در زمان حاضر باشگاه‌ها فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: از زمان بازگشایی باشگاه‌های ورزشی (سوم خرداد) تا به امروز تعداد 304 مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی از سوی ستاد نظارت بر سلامت هیات پزشکی ورزشی این استان انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - احتمال بازگشت محدویت‌های کرونایی در شهرهای قرمز استان، ثبت نام حدود هفت هزار نفر در استان برای بهره‌مندی از بیمه بیکاری در اثر شیوع کرونا و اختصاص 45میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در استان از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری در زنجان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اعلام کرد: سه اثر ناملموس (معنوی) شهرستان شفت در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون موج جدید بیماری کرونا در این استان آغاز شده است که در صورت همدلی و همبستگی همگانی می‌توان به کنترل آن نایل شد و آسیب‌های ناشی از این بیماری را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فناوری پارک علم و فناوری استان زنجان از فعالیت 62 شرکت دانش بنیان در این استان خبر داد و گفت: وضعیت رشد و توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در استان طی دولت تدبیر و امید بسیار چشمگیر بوده و حمایت دولت از این شرکت‌ها زمینه پیشرفت استان را بیش از پیش فراهم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: تمرینات سوارکاری این استان با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: استفاده از نانو مانع از زنگ زدگی و کند شدن چاقو و همچنین مانع اکسیده شدن ملیله می شود، از این رو بهره گیری از این ظرفیت در تولید محصولات این رشته‌های صنایع در استان در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با اعلام اینکه 53 درصد واحدهای روستایی این استان مقاوم سازی شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال 5 هزار واحد مسکونی روستایی در این استان بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در رابطه با وقوع یک مورد آتش سوزی مراتع شهرستان زنجان، یک نفر به عنوان متهم در دام قانون افتاد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - صنعت آب و برق استان زنجان نیازمند رعایت الگوی مصرف و مدیریت آن از سوی مشترکان است تا با پایداری این انرژی‌ها با قطعی آب و برق مواجه نشویم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور گفت: یکی از برنامه‌های سال جاری، فراهم کردن امکان و شرایط فروش کالا و خدمات اصناف در فضای مجازی است که طبق هماهنگی با شرکت‌های فروش اینترنتی زیرمجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صفحه پلتفرم بستر نرم‌افزار این شرکت‌ها در اختیار اصناف قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز آمار گزارش جزئیات نرخ تورم خرداد ماه استان‌های مختلف کشور را منتشر کرد. نرخ تورم سالیانه تغییر میانگین قیمت در یک سال منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه قبل از آن است. براساس این گزارش نرخ تورم سالیانه در خرداد برای کل کشور 27.8 درصد بود و 20 استان نرخ تورم کمتر از این را داشتند. در پایتخت نرخ تورم سالیانه 29.7 درصد بود. طبق این گزارش در...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور گفت: مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در حکم قانون بوده و باید در سطح کشور اجرا شوند که بر این اساس تمام اصناف، مجوز فعالیت داشته و فقط مراکز تجمعی مانند تالارهای پذیرایی در مناطق با وضعیت قرمز، تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حمایت از حوزه اصناف در کل کشور مطلوب نبوده و فقط به امهال بدهی‌ها محدود شده و هیچ بخششی در بیمه و سایر مسائل اعطا نشده در حالی که اصناف نیز مانند سایر بخش‌ها در شیوع بیماری کرونا متضرر شده‌اند.