دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد با میزان دمای 13 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه این استان گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد 85 درصد جمعیت این استان مستعد ابتلا به بیماری کرونا هستند که در این خصوص لازم است تمامی اصول بهداشت فردی و اجتماعی به جد رعایت شود تا شاهد وقوع چنین شرایطی نباشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌شکل الکترونیک آمادگی کامل دارد، گفت: درصورت موافقت شورای نگهبان، انتخابات 21 شهریورماه الکترونیکی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اصلانی گفت: مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا 14 تیر ماه است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، با اعلام اینکه مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 14 تیرماه است گفت: طرح اقدام ملی مسکن در تمام استان ها اجرا می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه مهلت ویرایش اطلاعات پذیرفته شدگان طرح اقدام ملی مسکن تا ساعت 24، شنبه 14 تیرماه است، گفت: بیشترین میزان مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن متعلق به تهرانی‌ها با 155 هزار نفر و کمترین میزان مشارکت مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با 63 هزار نفر است. مدیرکل دفتر...

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: مهلت ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 14 تیرماه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان شامگاه پنجشنبه با هدف حساس سازی جامعه نسبت به اهمیت پیشگیری و مسؤولیت همگانی در مقابله با ویروس کرونا، با لباس‌های مخصوص حفاظت فردی مدافعان سلامت و با در دست داشتن پلاکاردهای حاوی پیام‌های کرونایی در هسته مرکزی شهر تردد کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: بعضی پوشش‌های گیاهی از جمله گون، جزو گونه‌های ممنوع‌القطع قرار گرفته که متاسفانه با وجود این قانون، بسیاری از اکتشاف معادن این استان متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: تا اردیبهشت‌ماه سال جاری، طرح کاداستر (محدوده‌بندی) از مجموع 422 هزار و 195 هکتار مساحت کل در 209 پلاک از اراضی ملی به مساحت 259 هزار و 310 هکتار انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - «ماسک» اگر تا همین 6 ماه پیش عنصری نامطلوب برای رهایی از آلودگی هوا و افراد مبتلا به بیماری های فصلی بود، امروز به جزء جداناپذیر زندگی شهروندانی تبدیل شده که شرط حیاتشان به استفاده از آن در مکان‌های عمومی و رعایت بهداشتی فردی وابسته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی زنجان در صدور آرای نصب پابند الکترونیکی، رتبه اول کشور را دارد که یک موفقیت برای استان در کاهش جمعیت کیفری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی باشگاهداران جدی گرفته نشود در این صورت شاهد تعطیلی مجدد باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام خواهیم شد.

وب‌گاه فرارو

لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مردم باید به کمک کادر بهداشت و درمان کشور بیایند و همانند اسفند و فروردین، موضوع کرونا را جدی بگیرند چرا که در غیر این صورت، با مشکلات فراوانی مواجه می‌شویم و ممکن است جان عزیزان‌مان در خطر بیفتد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع تعطیلی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، افزایش قیمت عرضه گوشت مرغ در زنجان و موج جدید شیوع کرونا در استان زنجان اشاره کرد.

خبرگزاری دانا

با اینکه وعده‌های فراوانی برای بهره برداری از پروژه پتروشیمی زنجان داده شده اما طبق گفته مسئولان شاید این پروژه تا اواخر 1401 به بهرداری برسد!