دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مرغداران باید قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار برای عرضه گوشت مرغ را رعایت کنند و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک قطعه مرغ از این استان خارج شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک بیش از 41 میلیارد ریال بهای گندم را از بابت خرید تضمینی به حساب گندم کاران استان واریز کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مجموع پرونده‌های قاچاق وارده در سه‌ماهه اول سال جاری 182 فقره بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 124 مورد 46 درصد رشد دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: آتش سوزی مراتع زنجان، مرگ دردناک حیات وحش را در پی دارد و این انصاف نبوده و به دور از انسانیت و مروت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است از ظرفیت‌های موجود در حوزه موقوفات در توسعه استان زنجان در زمینه‌های مختلف بهره گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا _ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه راه اصلی خلخال - منجیل در جنوب استان اردبیل بدون توقف و برابر برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

جانباز 70 درصد زنجانی "حسین قاسم‌پورسجاسی" پس از تحمل سال‌ها درد و رنج روز گذشته دعوت حق را لبیک گفته و به همرزمان شهیدش پیوست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در صورت ادامه روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا در استان زنجان در آینده نزدیک باید یک‌هزار و 200 تخت بیمارستانی آماده سازی شود که این مهم نیازمند تامین منابع و زیرساخت‌های لازم است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 مورد آتش سوزی به صورت عمدی و سهوی در مراتع سطح این استان اتفاق افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوولان استان زنجان با همکاری سیستم بانکی در تلاش برای حمایت از تولید با کاهش تنش مالی و تثبیت شغل در همه بخش‌ها هستند تا سهم سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نیز افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: پلیس این استان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از سه میلیون ماسک و دستکش، 16 هزار لیتر الکل، 35 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 150 هزار شیلد محافظ از متخلفان کشف و ضبط شد که در این راستا 51 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون 406 نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 170 نفر به شهرستان زنجان، 128 نفر به ابهر، 32 خرمدره، 13 نفر خدابنده، 52 نفر ماهنشان، سه نفر ایجرود و هشت نفر به سلطانیه اختصاص دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تحولات، موفقیت ها، اشتغالزایی و پویایی واحدهای تولیدی برای هم استانی‌ها تبیین و اطلاع رسانی شود چرا که این موارد برای آنها ارزشمند است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از 23 طرحی که برای تحقق نقشه راه جهش تولید در استان تدوین و تایید شده سه طرح در حوزه کشاورزی است.

وب‌گاه فرارو

قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: روند بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان فزاینده بوده و نسبت به روز گذشته سه برابر شده است و امروز نیز امکان دارد چهار برابر شود.