دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ توری اجازه ورود به استان زنجان را به دلیل تشدید انتشار ویروس کرونا، ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، خیران این استان 12 میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت نقد، کالا و خدمات مستقیم از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: هدف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ترغیب مردم به فراگرفتن حداقل یک حرفه کاربردی برای ایجاد تاثیر مثبت در خود، محیط و جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: استفاده از ماسک برای مراجعین به مراکز تعویض پلاک خودرو در زنجان، الزامی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی صوت گرفته، هوای این استان تا پایان هفته گرم خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

ایران پس از فتح خرمشهر و در جریان حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، شرط اجازه عبور نیروهای ایرانی از خاک عراق برای مقابله اسرائیل را به شروط صلح با عراق اضافه کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: با توجه به افزایش حجم مراجعات بیماران سرپایی به مراکز 16 ساعته و موارد بستری در مراکز درمانی هم‌اکنون شرایط بحرانی در بیمارستان‌های استان حاکم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی سه ماهه نخست امسال 461 واحد صنفی - خدماتی در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به این بیماری منحوس، در استان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تابستان امسال 75 هزار دانش‌آموز زنجانی در 400 پایگاه اوقات فراغت بر اساس توانمندی و ظرفیت‌های موجود به صورت حضوری و مجازی تحت پوشش آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانا

زرگری رئیس هیئت ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در زنجان گفت: همه باشگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعال است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: از کلی گویی در خصوص پروژه‌ها پرهیز شود چرا که نبود شفافیت موجب مشکلاتی در اجرای آنها می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسین قاسم پور سجاسی از استان زنجان و محمد صالح فیضی از استان آذربایجان غربی جانبازان 70 درصد به یاران شهیدشان پیوستند.

خبرگزاری دانا

کشاورزی رئیس نظام مهندسی معدن استان زنجان با اشاره به جلوگیری از صادرات سنگ آهن به خارج از کشور گفت: این اقدام به دلیل جلوگیری از خام فروشی اتفاق افتاده است.

خبرگزاری دانا

به دلیل عدم توجه مردم به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، بیماری کووید 19 در زنجان می‌تازد.

خبرگزاری دانا

ایزدی مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران در سالجاری گفت: امسال متفاوت‌تر از سال گذشته بوده و پرداختی‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امسال واکسن آنفلوانزا باید 10 برابر سال‌های گذشته وارد کشور شود و به‌طور قطع برای این استان نیز هم همین میزان تامین می‌شود.