سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقش بسیار مهم و موثری در توسعه جامعه دارد که اگر زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات با قدرت تفکر، خلاقیت و دانش همراه شود بسیاری از مشکلات و موانع بیکاری در کشور برطرف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: مبارزه با آفت نباتی در باغ‌ها و کشتزارهای این استان با موفقیت پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی بانک ملی استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی به شایعات منتشر شده توجه نکنند و مطمئن باشند که امانات آنان در صندوق بانک کارگشایی محفوظ است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اختصاص و نامگذاری دهم تیرماه به عنوان روز صنعت و معدن، فرصت مناسبی برای نگاه اندیشمندانه به این بخش به عنوان مهمترین موتور محرکه اقتصاد است چرا که صنعت و معدن به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار، نقش موثر و بسزایی در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار در استان طرح هادی برای 702 روستا تهیه و در 400 روستای استان نیز اجرا شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سه ماهه نخست امسال، پلیس این استان موفق به کشف و ضبط کالای قاچاق به ارزش 110 میلیارد ریال شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: آکادمی‌ها و مدارس فوتبال این استان تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند و به حالت تعطیل درآمده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - زمانی که عده‌ای معلولیت را محدودیت بزرگی برای خود می‌دانند، افرادی، از معلولیت تفسیری جدید ارائه می‌دهند، معلولانی که با سخت‌کوشی، ممارست و خودباوری از سد سختی‌ها عبور کرده و دریچه‌ای جدید را به دنیایی دور از انتظار افکار عمومی باز می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: در راستای ارتقا و ایجاد زیرساخت‌های لازم در نظام اداری و شناسایی موانع، مشکلات و حذف فرآیندهای اداری، تفاهمنامه همکاری بین این سازمان و سپاه انصارالمهدی (عج) استان منعقد شد که مهمترین محور آن همکاری در پیاده‌سازی برنامه‌های تحول اداری در دستگاه‌های اجرایی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فر هنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری، برگزاری تورهای گردشگری در این استان تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی روزهای اخیر روند شتابان افزایش شمار بستری‌های مبتلا به کرونا و بیماران بدحال نیازمند مراقبت‌های ویژه در آی سی یو بیمارستان‌های استان موجب نگرانی دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان زنجان شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: جهش کمی و کیفی فعالیت‌های صنعتی و معدنی در سایه اتحاد و اتفاق نظر و اتخاذ شیوه‌های هماهنگ شده برای توسعه صنعتی در همکاری بخش دولتی و غیردولتی تحقق می‌یابد که طی سالهای اخیر با همگامی فعالان این بخش و تعامل بخش دولتی و خصوصی شکل عملی به خود گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از واگذاری و ساخت مسکن برای 12 هزار ایثارگر و خانواده معظم شهدا جانبازان و آزادگان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجماعی استان زنجان گفت: برای کاهش مراجعات مردمی، تسهیل خدمت رسانی و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در زمان حاضر بیش از 45 خدمت این مجموعه به جامعه هدف به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: در ارزیابی عملکرد سال 98 فدراسیون این رشته ورزشی، هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان این استان توانست با 606 امتیاز در بین استان‌های کشور، مقام نخست را کسب کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: آبخوانداری، نقش مهمی در کاهش خسارت‌های سیل، کم‌آبی و خشکسالی دارد و هم‌اکنون 13 طرح آبخوانداری در این استان اجرا شده است.