سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای لکه‌گیری و آسفالت دو آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز 55 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

ایزدی مدیرکل غله استان زنجان از آغاز خرید تضمینی دانه‌های روغنی در استان زنجان خبرداد و گفت: تا به امروز حدود 75 تن دانه‌های روغنی کلزا خریداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - بازار ماهی مازندران این روزها در حالی به تسخیر ماهیان تولیدی دیگر مناطق کشور در آمده است که این استان به تنهایی با تولید سالانه بیش از 110 هزار تن آبزی، تامین کننده اصلی نیاز کشور به این ماده پروتئینی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با ممنوع اعلام کردن برگزاری تجمعات ترحیم و سایر گردهمایی‌ها در اماکن مذهبی، گفت: مساجد فقط برای برگزاری نماز جماعت باز است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: آب مورد نیاز 113 هزار و 106 هکتار از مزارع استان در قالب شبکه آبیاری و زهکشی استان از سدها تامین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی این استان، حمایت جدی از واحدهای تولیدی را وظیفه خود می‌داند و در این راستا برای رفع موانع تولید با حضور در شرکت‌ها ضمن بررسی مشکلات، پیگیری‌های لازم برای حمایت از سرمایه‌گذار و تولید را با قوت انجام می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: زنجان در اجرای نسخ الکترونیک جزء استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و از طرفی 80 درصد آزمایشگاه‌ها و مرکز طرف قرارداد بیمه سلامت در این طرح مهم همکاری می‌کنند که تداوم آن نتیجه بسیار خوبی را به دنبال دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای تبدیل این استان از معبر به مقصد گردشگری، هم مدیران اجرایی و هم فعالان حوزه گردشگری باید اقدامات عملیاتی را در دستور کار قرار دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تعداد کشته‌های ناشی از 2 حادثه رانندگی در مسیر ارتباطی خدابنده - همدان طی 24 ساعت گذشته به هفت نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هجدهمین دوره انتخاب بازنشسته، همسربازمانده، ازکارافتاده کلی نمونه همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کادر وظیفه، گامی موثر بوده و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری تیپ 216 زرهی زنجان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، گفت: 40 هکتار از مراتع روستای ده‌بهار در شهرستان طارم، طی 2 روز طعمه حریق شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: طی سه ماهه سال جاری، 154پروانه تولید انفرادی برای هنرمندان صنایع‌دستی و 41 کارت صنعتگری برای صنعتگران رشته‌های مختلف صنایع دستی این استان صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: دامداران این استان در فصل گرم سال برای جلوگیری از شیوع تب کریمه کنگو که مشترک بین انسان و دام است، مراقبت بیشتری از دام‌های خود داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - چند ماهی از ورود ویروس ناشناخته و شوم کرونا به کشورمان می‌گذرد و هرچند در اوایل شیوع این بیماری، آحاد مختلف مردم نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی جهت جلوگیری از ابتلا به آن حساسیت و توجه بسیار بالایی داشتند اما هرچه زمان می‌گذرد، این حساسیت‌ها با تصور تمام شدن این بیماری، کمرنگ‌تر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتشنشانی زنجان در 2 ماه اخیر 20 فقره عملیات زنده‌گیری مار در مناطق مختلف شهر انجام داده است.