سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس بررسی‌های اپیدمیولوژی صورت گرفته بر روند ابتلا و گسترش ویروس کرونا در ایران و جهان که از سوی وزارت بهداشت منتشر شده، تا روز 24 خرداد، ایران رتبه دهم ابتلا به کروناویروس را به خود اختصاص می‌دهد و بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تا 24 خرداد ماه، 184هزار و 955 نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 8 هزار و 730 نفر جان...

خبرگزاری دانا

الناز خدایی فرد، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در محله نخست اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی متضرر از ویروس کورنا، کارآفرینان از تسهیلات دولت استفاده می‌کنند.

خبرگزاری دانا

علی مدقالچی، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از اول مهر سال گذشته تا کنون 34 هزار و 232 حلقه لاستیک در استان زنجان توزیع شده است.

خبرگزاری دانا

رمضانلو رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت: قیمت تخم مرغ در زنجان افزایش یافته و الان تخم مرغ شانه‌ای با قیمت 23 تا 25 هزار تومان در بازار مصرف عرضه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در حالی که این روزها حساسیت بخش زیادی از مردم نسبت به خطر بیماری کرونا کاهش چشمگیری داشته است، اما آمارها نشان می‌دهد 14 استان در وضعیت هشدار قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که این روزها حساسیت بخش زیادی از مردم نسبت به خطر بیماری کرونا کاهش چشمگیری داشته است، اما آمارها نشان می‌دهد 14 استان در وضعیت هشدار قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - تا چند ماه پس از شیوع کرونا در کشور، عزم عمومی برای اجرای توصیه‌های کارشناسان از سرعت گسترش این بیماری کاست اما هم‌اکنون که اغلب صنوف به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت را از سرگرفته‌اند، افزایش سفرها و ترددهای غیرضروری و توجه ناکافی مردم به ضوابط بهداشتی، زنگ خطر موج دوم شیوع را در بسیاری از استان‌ها به صدا درآورده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان گفت: وصیت‌نامه بیش از 3000 شهید استان زنجان در هشت جلد کتاب آماده انتشار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون حمل و نقل و بیمه اتاق بازرگانی زنجان گفت: قرارگیری 50 درصد جمعیت، تولید، مصرف و امکانات کشور در شعاع 400 کیلومتری استان زنجان، یک ظرفیت عظیم و بالقوه و موقعیت مناسب برای تبدیل شدن زنجان به منطقه لجستیک شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از شگفت‌انگیزترین پدیده‌های طبیعی ایران تپه‌های آلا داغ لار یا کوه‌های رنگی است که در مسیر زنجان به ماهنشان در استان زنجان قرار گرفته‌اند. مناظر این تپه‌ها به قدری خارق‌العاده است که ممکن است برای لحظه‌ای تصور کنید که در روی سیاره دیگری راه می روید. منبع: مهر

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس توزیع استانی انجام شده، سهم استان زنجان از تسهیلات کرونایی، 488 میلیارد تومان تعیین شده است که از طریق 12 بانک عامل کارسازی و پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده آب‌های زیرزمینی در کمیسیون رسیدگی‌کننده باید شمار کمیسیون‌ها از چهار به 6 افزایش و به عبارتی، تعداد جلسات طی هفته افزایش یابد تا به پرونده‌های بیشتری رسیدگی شود.

خبرگزاری دانا

طاهری نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مشکلات سد مشمپا گفت: سد مشمپا در حال حاضر با مشکل اعتباری مواجه بوده و این مشکل به جد پیگیری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مدیران باید خدمات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی را رسانه‌ای کنند، گفت: این کار موجب انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی و دلگرمی مردم است.