سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

علت افزایش پرحجم نقدینگی، رفتار پرخطر دولت و بانک‌ها است و از طریق واگذاری سهام مهار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اقدام سیستم بهداشت و درمان کشور در بحران کرونا مجاهدانه بود و عملکرد درست و مناسب موجب اعتماد و همراهی مردم برای کنترل این بیماری شد که این اتفاق بزرگی بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: رسانه‌ها فضای جامعه را برای رخداد بزرگ فرهنگی، ارزشی و علمی کنگره ملی سه هزار شهید این استان آماده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: حجم سرمایه‌گذاری خارجی کشور در سال گذشته 850 میلیون دلار بود که 18 درصد از آن یعنی حدود 160 میلیون دلار در استان زنجان صورت گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از آغاز دومین فصل بررسی های باستانشناسی شهرستان قلعه گنج با هدف مستندسازی آثار تاریخی این محوطه خبر داد.

خبرگزاری دانا

مرتضی بهمنی، مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان گفت: تا زمان آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی و به‌منظور دسترسی به آمار بیمه‌شدگان، ثبت‌نام بیمه هنرمندان موقتا قطع شده است.

خبرگزاری دانا

بابایی رئیس پلیس مبارزه به موارد مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان گفت: سومین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان زنجان در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کمیته رصد اشتغال این استان باید نتایج اقدامات و عملکرد خود در سال 98 از جمله بهره‌برداری از واحدهای تولیدی جدید، به چرخه تولید بازگرداندن واحدهای تعطیل و آمار مربوط به حفظ مشاغل موجود و ایجاد شغل‌های جدید را به صورت شفاف و دقیق به مردم گزارش دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: آموزش مجازی دانشگاهیان این نهاد به عنوان گستره‌ترین سامانه آموزشی کشور نقش‌آفرین است و در ایام کرونایی 500 هزار کاربر جدید به این سامانه افزوده شده که در برخی اوقات روزانه 900 هزار آزمون در این فضا برگزار شد که کارنامه قابل قبول و افتخاری محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مساجد و امامزادگان استان زنجان گفت: نمازهای یومیه در همه مساجد و امامزاده‌های زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست هیئت باستان‌شناسی گفت: با توجه به یافته‌های کاوش نجات‌بخشی محوطه روستای بلوبین در محدوده سد بلوبین شهرستان ایجرود زنجان، این محوطه را می‌توان یکی از مراکز باستانی تولید سفال منطقه‌ای محسوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دادستان مرکز استان زنجان گفت: حمایت و تلاش برای رفع موانع تولید از اولویت‌های دستگاه قضایی این استان در سال جهش تولید است و برای تحقق این امر از تمام ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: نسل امروز و جوان جامعه، دروان دفاع مقدس را ندیدند، از این رو حفظ میراث شهدا و انتقال آن به نسل جدید، مسئوولیت همه ما در قبال آیندگان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: 2 شکارچی خاطی از سوی محیط‌بانان شهرستان ابهر دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر فردا / سه شنبه / اغلب مناطق این استان را دربر خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: بر اساس اعلام فدراسیون کاراته کشور، هیات کاراته این استان در رتبه سطح خوب جای گرفت.