پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل و با انعقاد تفاهمنامه بین بنیاد شهید و میراث فرهنگی، مرمت و نگهداری بنای تاریخی و فرهنگی موزه شهدای استان زنجان به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی واگذار شد.

خبرگزاری ایسنا

41 طرح بزرگ آب و برق با اعتبار 3007 میلیارد تومان در قالب پویش هر هفته_الف_ب_ایران به‌صورت هم‌زمان توسط وزیر نیرو افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از متولیان اماکن مذهبی این استان خواست تا تابع تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باشند و همه مصوبات این ستاد را انجام دهند تا سلامتی جامعه به خطر نیفتد.

خبرگزاری مهر

41 طرح بزرگ آب و برق با اعتبار 3,007 میلیارد تومان به‌صورت هم‌زمان توسط وزیر نیرو افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بنابر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با تعطیلی مدارس، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مدارس استعدادهای درخشان این استان به صورت مجازی ادامه می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهره‌برداری از 41 طرح بزرگ آب و برق با اعتبار سه هزار و هفت میلیارد تومان در قالب پویش # هر هفته الف ب_ ایران با حضور وزیر نیرو به صورت هم‌زمان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی است از آغاز امسال تا پایان دی ماه تعداد 79 مورد طرح / واحد به ارزش 780 میلیون دلار در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور با مشارکت سرمایه گذار خارجی به تصویب رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: سوؤالات مربوط به ویروس کرونا از سوی مردم در تماس با سامانه 115، اورژانس زنجان را با چالش جدی مواجه کرده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر نیرو گفت: تا پایان امسال به طرق مختلف شاهد عملیات بهره‌برداری 25 پروژه با 7000 میلیارد تومان خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

41 طرح بزرگ آب و برق با اعتبار 3007 میلیارد تومان به‌صورت هم‌زمان توسط وزیر نیرو افتتاح شد.

خبرگزاری میزان

بالغ بر 41 طرح بزرگ آب و برق با اعتبار 3007 میلیارد تومان توسط وزیر نیرو افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با ایجاد سامانه های الکترونیکی جمع آوری کمک های مردمی برای تأمین بخشی از هزینه های مورد نیاز مددجویان در آستانه سال نو، خیران زنجانی می توانند به صورت غیر حضوری نیز در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلی اضطراری کتابخانه های عمومی این استان به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جریمه دیرکرد به کتاب‌های امانتی اعضا تعلق نخواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بیش از 21 هزارو 300 جفت دستکش بیمارستانی لاتکس و مقادیری ژل ضد عفونی‌کننده در زنجان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شماری از سازمان‌های مردم نهاد استان زنجان از چند روز گذشته در اقدامی خودجوش، عزم خود را جزم کرده‌اند تا در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به یاری اقشار آسیب‌پذیر بروند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا این استان از فردا / چهارشنبه 14 اسفند ماه / روند افزایشی به خود خواهد گرفت.