شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه فرارو

فرماندار قم با اشاره به منفی شدن نتایج تمام آزمایشات و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان قمی دچار علائم مسمومیت در عالی‌ترین آزمایشگاه‌های مرجع در تهران، ابراز داشت: تاکنون موردی از مشاهده آلودگی و مسمومیت در خون و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان مورد آزمایش مشاهده نشده و اولیای دانش آموزان باید بدانند که تاکنون هیچ فردی بخاطر علائم مشکوک به مسمومیت دچار عارضه‌ای نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت گفت: وزیر بهداشت برای بررسی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان استان قم، عازم این استان شده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران امروز وزیر بهداشت را عازم قم کردند تا به عنوان نماینده دولت موضوع را از نزدیک و با جزییات بیشتری به صورت میدانی مورد بررسی قرار دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، آیین اهدای جوایز نهادها و تشکل‌ها به برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر سه‌شنبه 25 بهمن ساعت 19:30 در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. پس از قرائت قرآن و پخش سرودملی، مجری برنامه برای آغاز این مراسم روی صحنه آمد و به حاضران در سالن خوش‌آمد گفت. سپس کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری...

خبرگزاری تسنیم

آیین بهره‌برداری از 7500 طرح محرومیت‌زدایی به ارزش 7 هزار میلیارد تومان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از اعزام 117 نفر از دانش‌آموزان با علائم مشکوک مسمومیت به مراکز درمانی خبر داد و گفت: بیش از 50 درصد دانش‌آموزان با بهبود شرایط عمومی مرخص شدند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به برودت هوا مدارس در برخی از استان‌های کشور چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401 تعطیل و یا غیر حضوری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: روز نهم آذرماه امسال نخستین حادثه در یکی از هنرستان های قم، منجربه مسمومیت 18 دانش آموز دختر قمی شد که همه این دانش آموزان با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاییز و زمستان امسال برای دانش‌آموزان دختر قم سال خوبی نبود. مسمومیت‌های سریالی که بلای جان دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها شد و حتی موجب شد والدین برای چند روز مانع رفتن فرزندانشان به مدارس شوند. دراین میان ماجرا از چند روز پیش با افزایش موارد این مسمومیت‌ها و ورود نهادهای امنیتی برای بررسی علل این حوادث وارد فاز تازه‌ای شده است. همزمان برخی خبرها به نقل از مسوولان یکی از مدارس قم که...

وب‌گاه منیبان

آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی به جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان قم بیان کرده‌است: امروز رسیدگی به امور مردم به‌ویژه مستضعفان بر همه واجب و لازم است، افضل عبادت‌ها خدمت به آنان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اهدای جوایز نهاد‌ها و تشکل‌ها به برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آیت‌الله حسین نوری همدانی در پیامی به جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان قم بیان کرده‌است: امروز رسیدگی به امور مردم به‌ویژه مستضعفان بر همه واجب و لازم است، افضل عبادت‌ها خدمت به آنان است.

خبرگزاری تسنیم

آیین اهدای جوایز نهادها و تشکل‌ها به برگزیدگان بخش "تجلی اراده ملی" چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر امشب در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سخنگوی قوه قضائیه نیز امروز از ثبت 30 شکایت از سوی مردم قم در خصوص مسمومیت دانش آموزان قمی در مدارس این شهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز دوشنبه «25 بهمن ماه 1401» در پی تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس، جمعی از خانواده‌های دانش‌آموزان قمی در مقابل فرمانداری تجمع کردند.