شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری میزان

دومین روز کارگاه «پوستر رضوی» از برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با حضور طراحان و اساتید مطرح گرافیک به میزبانی استان قم برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب بنیادهای انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، با حضور آیت‌الله اعرافی رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز هم 15 دانش آموز دیگر با علائم مسمومیت راهی مراکز درمانی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه علوم پزشکی قم از انتقال 15 دانش آموز این شهر به بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماجرای مسمومیت دانش آموزان قمی به کلافی سردرگم تبدیل شده است و با وجود تاکید مسوولان مختلف بر شناسایی عومال این موضوع هنوز دلیل این مسمومیت‌ها مشخص نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی اخبار منتشر شده مبنی بر حذف تبصره تسهیلات اشتغال‌زایی ایثارگران از لایحه بودجه 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری طی نامه‌ای خواستار گنجاندن احکام مربوط به مسکن ایثارگران و واگذاری خودرو و تسهیلات اشتغال‌زایی ایثارگران در لایحه بودجه سال 1402 از سوی نمایندگان مجلس شدند. در این نامه آمده است: بنا بر اطلاعات واصله، در فرآیند بررسی و تصویب بودجه سال 1402...

وب‌گاه مشرق نیوز

سریال اعلام مسموم شدن دانش‌آموزان درمدارس قم همچنان ادامه دارد؛ روز گذشته هم با ورود دادستان کل کشور پرونده روی میز دادستانی قم قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده، بررسی‌های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت‌های مدارس قم به نتیجه نرسیده است. محبی می‌گوید در این بررسی‌ها نمونه‌های مختلفی که لازم به بررسی بود، حتی لباس دانش‌آموزان و نمونه‌های محیطی، تنفسی و خونی مورد آزمایش قرار گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا علوم پزشکی یک نمونه‌برداری جدید در این زمینه انجام داده تا ببیند از سری آزمایش‌های...

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس گردشگری گفت: آمار اعلامی توسط وزارت میراث فرهنگی مبنی بر انجام 50 میلیون سفر در نوروز 1401 دقیق نیست؛ چراکه در حقیقت مجموع میزان سفر نفرها در این آماردهی لحاظ می شود که همین موضوع نیز باعث افزایش آمار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ششمین نمایشگاه کتاب دین با حضور 100 ناشر داخلی در حوزه‌های مختلف از 26 بهمن آغاز به کار کرد و تا امروز میزبان علاقه‌مندان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با اعلام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، آزمایشات گسترده روزهای اخیر روی دانش آموزان مسموم شده، هنوز آنها را به نتیجه قطعی نرسانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، آزمایشات گسترده روزهای اخیر روی دانش آموزان مسموم شده، هنوز آنها را به نتیجه قطعی نرسانده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - ششمین نمایشگاه ملی کتاب دین درحالی این روزها در استان قم فعالیت دارد که برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای پیوند دادن هرچه بیشتر مردم به موضوع دین و معنویت را فراهم کرده‌است.