شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

11 دانش آموز قمی با علائم مشکوک به مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

وب‌گاه فرارو

11 دانش آموز از یکی از مدارس قم، با علائم تنفسی و سوزش گلو و حالت تهوع به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از توزیع یارانه سه میلیارد تومانی در نمایشگاه تخصصی کتاب دین خبر داد و گفت: با وجود استقبال در بازدید از نمایشگاه تعداد عناوین فروش رفته بالا نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 20 استان کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در خصوص آزادسازی قیمت‌ها در سند انتظارات آموزش و پرورش انتقاداتی مطرح کردند. متن این بیانیه بدین شرح است: ریاست محترم جمهوری اسلامی؛ جناب آقای رئیسی سلام و احترام. اخیرا سندی از جانب شما تحت عنوان سند انتظارات دولت از آ و پ و اولویت‌های تحولی به آموزش و پرورش ابلاغ...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: بررسی ها نشان می دهد که بیشترین واحد های مشمول در دریافت تسهیلات کم بهره بافت های فرسوده اطراف حرم مطهر، در قم و کمترین آن در شیراز ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از بستری شدن 6 نفر از دانش آموزان قمی در بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: فقط تعداد 6 نفر از دانش آموزان قمی در بیمارستان بستری هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نشست حضوری بانوان نقش آفرین دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد قم برگزار گردید. در این نشست دو روزه با هدف ایجاد هم افزایی و افزایش بینش و توانمندی اعضای شبکه امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید در این نشست محمدمهدی طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد، عاصمه قاسمی مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده و اساتید صاحب نظر و فعالین...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: میراحمدی گفت: اگر کوچکترین مساله‌ای ناشی از تعمدی بودن این اتفاقات وجود داشت خیلی صریح و شفاف اطلاع رسانی شود که ایشان هم همین مسیر را دنبال خواهند کرد... محرز است که جریان معاند خارج از کشور در حال هدایت ماجراست تا جو نگرانی را در خانواده‌ها به وجود بیاورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکونیوز نوشت: سخنگوی دولت چهارشنبه، 26 بهمن اعلام کرد که وزیر بهداشت برای بررسی مسمومیت دانش‌آموزان عازم استان قم می‌شود. همین مساله نشان می‌دهد که احتمالا خود مسئولان هم می‌دانند که موضوع، فراتر از شرایط عادی و نرمالی است که مسئولان و مدیران مربوطه در اظهاراتشان به آن می‌پردازند.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیتهای اخیر دانش آموزان در استان قم گفت: شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شد؛ در حالیکه در این خصوص تلفات جانی نداشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیتهای اخیر دانش آموزان در استان قم گفت: شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شد؛ در حالیکه در این خصوص تلفات جانی نداشتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از مراجعه 25 دانش آموز با علائم مشکوک به مسمومیت در مراکز درمانی خبر داد و گفت: بیشتر این افراد در ساعات اولیه از بیمارستان ترخیص شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیتهای اخیر دانش آموزان در استان قم گفت: شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شد؛ در حالیکه در این خصوص تلفات جانی نداشتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیتهای اخیر دانش آموزان در استان قم گفت: در این خصوص تلفات جانی نداشتیم، اما برخی شایعه کرده‌اند که دانش‌آموزان فوت کرده‌اند یا دچار عوارضی همچون فلجی شده‌اند که این شایعات تکذیب می‌شود.